قیمت فریم تابلو برق پلاستیکی


یکی از اساسی ترین عملیات ساخت و ساز، برق کشی آن است. این پروسه نیازمند اعضای گوناگونی است که تابلو یا بورد برق مهم ترین آن ها به شمار می رود. در این نوشته به شرح کامل فریم تابلو برق بتنی، پلاستیکی، توکار و چوبی می پردازیم و ویژگی های هر یک...

یکی از اساسی ترین عملیات ساخت و ساز، برق کشی آن است. این پروسه نیازمند اعضای گوناگونی است که تابلو یا بورد برق مهم ترین آن ها به شمار می رود. در این نوشته به شرح کامل فریم تابلو برق بتنی، پلاستیکی، توکار و چوبی می پردازیم و ویژگی های هر یک را به طور کامل بیان می کنیم.از آن جایی که فریم تابلو برق حکم قلب تپنده سیستم برق کشی را دارد پس باید از آن در مقابل شرایط مخرب محیطی نظیر آب، تابش مستقیم خورشید و همچنین آسیب های فیزیکی محافظت کرد.

در صورتی که شما قصد خرید انواع با کیفیت فریم های تابلو برق را در جنس های کامپوزیت، پلاستیکی و فلزی دارید می توانید قیمت آن را در سایت های مختلف بررسی نمایید تا در نهایت با خیالی آسوده، مقرون به صرفه ترین فریم را با بهترین کیفیت از مجموعه آراد برندینگ خریداری نمایید؛ چرا که قیمت های مجموعه ما با سود بسیار کمی لحاظ شده اند.

قیمت فریم تابلو برق پلاستیکی

فریم تابلو برق بتنی

این محصولات در اکثر مواق با سکو هایی از جنس بتن آرمه قابل نصب هستند. معمولا فریم های تابلو برق بتنی در خیابان ها و پست های برق با حجم بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر این محصولات در شهر کرج ساخته شده و برای مصرف به بازار عرضه می گردند.

با توجه به این که نمونه های چوبی فریم تابلو برق به صورت کمیاب در بازار وجود دارند، با این حال از استقامت بالایی برخوردار بوده و می توانند تابلو های برق را در مقابل ضربه های فیزیکی حفظ نمایند.با توجه به این که در ساخت این گونه محصولات از میزان چوب گردو زیادی استفاده می شود، به مرور زمان تولید آن ها به دلیل ضوابط زیست محیطی کاهش یافته است.

این محصولات با وجود این که از مواد پلاستیک فشرده ساخته شده اند بسیار مناسب ساختمان های چند طبقه هستند.فریم تابلو برق پلاستیکی به دلیل وزن سبکی که دارد می توانند به راحتی در محل مورد نظر نصب شده و از بورد برق شما محافظت کند.همچنین به دلیل وزن سبک آن این محصول می تواند به راحتی بر روی دیوار نصب گردد.نمونه های دیواری این محصول که از رایج ترین فریم ها در بازار به شمار می آیند که با داشتن چند حفره و جای پیچ خودکار در اطراف خود، می توانند با استفاده از چند پیچ و رول پلاک بر روی دیوار مورد نظر نصب شوند

قیمت فریم تابلو برق پلاستیکی.

فریم تابلو برق کامپوزیت فلزی

در ادامه مطلب قصد داریم تا فریم های تابلو برق کامپوزیت و فلزی را با یکدیگر مقایسه کنیم تا ارجحیت یکی بر دیگری مشخص شود فریم های کامپوزیتی در میدان مغناطیسی به صورت خنثی عمل می کنند و می توان بر روی آن ها انواع دکل و آنتن را نصب کرد؛ این درحالی است که فریم های فلزی را نمی توان در میدان های مغناطیسی قرار داد.

فریم های کامپوزیتی عایق در برابر تمامی موارد می باشند این درحالی است که فریم های فلزی در مقابل جریان برق ممکن است دچار سانحه شوند و در برابر نم و هرگونه رطوبت، تغییرات آب و هوایی و غیره دچار خوردگی و زنگ زدگی می شوند البته برای رفع این مورد عایق نبودن فریم های فلزی راهکارهایی ارائه شده است.

قیمت فریم تابلو برق پلاستیکی

با وجود اینکه قیمت فریم تابلو برق بسیار مناسب می باشد شاید برایتان این سوال پیش بیاید که فریم های کامپوزیت تابلوهای برق چه کاربرد و مصارفی دارند؟ اخیرا بسیاری از شرکت ها اقدام به طراحی و تولید نوع جدیدی از فریم های تابلو برق کامپوزیتی کرده اند که این فریم ها در مقایسه با انواع دیگر از مزایای بسیاری برخوردارند؛ برای این که تا بلو برق های کامپوزیتی نشان استاندارد دریافت کنند باید مواردی در آن ها رعایت شود از جمله این موارد:

مواد اولیه به کار گرفته شده در این تابلو ها باید عایق جریان برق باشند تا از انتقال هر گونه جریان الکتریکی از کنتور به افراد جلو گیری کنند؛ در قسمت بدنه فریم ها باید از ورق های نازک 12 میلی متری از جنس کامپوزیت استفاده شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اولین فیلم از هلیکوپتر سوخته رییس جمهور / کسی زنده نیست!