انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز حکومت مهدوی است


انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز حکومت مهدوی است

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به وقوع حوادث مختلف در کشور از ابتدای تشکیل حکومت اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز حکومت مهدوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید روح الله زمانی موسوی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، اظهار کرد: اجرای قوانین نیازمند یک حکومت است که در آن حکومت افرادی با خلوص نیت باید قیامی را شکل دهند و انقلاب اسلامی بر همین مبنا در مسیر تحقق حکومت مهدوی یک حرکت زمینه ساز است.

وی افزود: اگر حرکتی در موعد خود انجام نشود محکوم به شکست و موجب از دست رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی خواهد شد و کسانی که چنین اقداماتی انجام می‌دهند در جهت منویات و آرمان‌های اهل بیت حرکت نکردند.

امام جمعه اسلام آبادغرب با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) تصریح کرد: پیامبر اسلام یک ارتش تک نفره بود و حرکت انقلابی ایشان بدون هیچ یاری و صرفاً با وجود نازنین خود ایشان آغاز شد و ارتش ایشان مجموعه از اخلاق والای پیامبر بود و در نهایت امروز یک و نیم میلیارد نفر در دنیا پیرو اسلام هستند.

زمانی موسوی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، گفت: در مدینه و پس از نسبت دادن یک دروغ بزرگ به پیامبر و یاران ایشان این آیه نازل شد که کسانی که با یک دروغ بزرگ حکومت اسلامی را با چالش مواجه کرده و برای اسلام خطرآفرین شدند عذاب بزرگی در انتظار آن‌ها است و مپندارید این تهمت‌ها برای شما شر است و این اتفاقات موجب مشخص شدن منافق از مسلم است و در آیه دیگری آمده است کسانی که محاربه با خدا و پیامبر و نظام اسلامی پرداختند و به دنبال فساد در بین مسلمان هستند جزای آن‌ها نیست مگر اینکه کشته شوند و دست و پایشان بر خلاف هم بریده شود و یا تبعید شوند و خداوند اینگونه نحوه برخورد با این افراد را مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: برای اصلاح جامعه هم ارشاد لازم است و هم شمشیر و این دو باید توأمان با هم باشد در این آیات موضع جامعه اسلامی در برابر دروغگویان مشخص شده و سرنوشت کسانی که با دروغ تقلب و یا دروغ قتل جنگ روایت‌ها و جنگ اراده‌ها را در کشور به راه انداختند هم مشخص شده و دسته بندی مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود تکلیف نیروهای انتظامی و قضائی را هم روشن کرده است.

زمانی موسوی بیان کرد: هر چقدر که به سمت جلو و ظهور امام زمان حرکت می‌کنیم مرزهای ایمان و نفاق هرچه بیشتر روشن می‌شود و زندگی منافقانه جایگاهی نخواهند داشت و مواضع مؤمنان و منافقان قابل تشخیص است.

وی با اشاره به انتقادات وارده به قانون حجاب، مطرح کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند اگر قضیه حجاب هم نبود افرادی بهانه دیگری برای ایجاد ناامنی در کشور پیدا می‌کردند و قانون حجاب در کشور ما تصویب شده و نظام از قوانین تصویب شده کوتاه نمی‌آید و قضیه حرمت حجاب امروز مطابق با حرمت تنباکو در تاریخ معاصر است.

امام جمعه اسلام آبادغرب با ابراز نگرانی از وضعیت آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب و وجود دخالت بی‌جا در بدنه آموزش و پرورش استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: بعد از گذشت چند ماه و گذشت یک ماه از سال تحصیلی دو منصب مهم معاونت آموزشی و معاونت مالی آموزش و پرورش شهرستان اسلام آبادغرب همچنان خالی است و باید هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

وی گفت: اشکالات و ایرادات زیادی در دولت‌های اصلاح‌طلب به خصوص دولت قبل در آموزش و پرورش به وجود آمده و افرادی مصرانه برای اجرای سند ۲۰۳۰ تلاش می‌کردند و امروز آثار سو آن را مشاهده می‌کنیم به همین جهت حوزه آموزش و پرورش توجه خیلی بیشتری را نیاز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران