مردم ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند


مردم ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند

کرمانشاه- امام جمعه دالاهو گفت: مردم ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد علی ساداتی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان دالاهو اظهار کرد: ۲۳ مهر ماه سالروز تشکیل عقیدتی ارتش است و خوشبختانه امروز ارتش ما از نیروهای مؤمن و انقلابی و پیرو ولایت فقیه است و تفاوت ارتش قبل و بعد از انقلاب همین حرکت در مسیر اسلام است.

وی افزود: بر همین مبنای اسلامی نیز رهبر معظم انقلاب استفاده از سلاح اتمی را جایز نمی‌دانند زیرا برخلاف دستورات الهی است.

امام جمعه دالاهو با اشاره به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی، تصریح کرد: این شهید بزرگوار به دست منافقین که امروز مدعی آزادی و حقوق بشر هستند به شهادت رسیدند و امروز درپی فضاسازی رسانه‌ای برعلیه انقلاب اسلامی هستند که نقشه‌های آنان به دست مردم همیشه نقش بر آب شده و مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

ساداتی بیان کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب و استکبار بیش از ۱۷ هزار پیام دروغ را منتشر کردند و با این رفتارها به دنبال برهم زدن امنیت جامعه هستند.

وی ادامه داد: مسئولین فرهنگی وظیفه دارند از مساجد به عنوان پایگاه تربیتی استفاده کنند اما نیروهای امنیتی نیز برای برخورد با اخلال کنندگان نظم جامعه در تلاش هستند و هم کار فرهنگی و امنیتی هر دو لازم است.

امام جمعه دالاهو گفت: هفته وحدت با تاکید بر پرداختن به اشتراکات پایه ریزی شده زیرا دشمن با تفرقه افکنی به دنبال ناامنی در جوامع اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان