بسیاری از گره‌های حوزه گردشگری با تعامل قابل باز شدن است


بسیاری از گره‌های حوزه گردشگری با تعامل قابل باز شدن است

بیرجند- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی گفت: با بازدید از طرح‌ها و پروژه‌ها و گفت و شنود با فعالان حوزه گردشگری بسیاری از مشکلات قابل حل است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان عصر جمعه در جمع فعالان حوزه گردشگری شهرستان طبس اظهار کرد: در حوزه گردشگری برنامه‌هایی که در وسع وزارتخانه است را با جدیت انجام می‌دهیم.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی با اشاره به ضرورت اطلاع میدانی از پروژه‌های گردشگری گفت: با بازدید از طرح‌ها و پروژه‌ها و گفت و شنود با فعالان حوزه گردشگری می‌توانیم بسیاری از گره‌های در مسیر کسب و کارهای گردشگری را برداریم.

شالبافیان با اشاره به اینکه هیچگاه وعده غیر قابل اجرا به مردم نخواهیم داد، افزود: برگشت میزان تعرفه‌های حوزه گاز اقامتگاه‌های بوم گردی یک اقدام قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: طبق قانون بودجه هزینه تبلیغات جاذبه‌های گردشگری جزو هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب می‌شود و صاحبان صنایع می‌توانند در این زمینه ورود پیدا کنند.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی گفت: کسب و کارهای حوزه گردشگری خود باید در خط مقدم حراست و صیانت از بحث گردشگری باشند.

شالبافیان با تأکید بر رویکرد مثبت امام جمعه طبس نسبت به مقوله گردشگری بیان کرد: در زمینه مسائل مذهبی جای مسامحه نداریم و بسیاری از بی توجهی‌ها نسبت به موارد دینی توسط تورهای غیر مجاز صورت می‌گیرد.

شالبافیان یادآور شد: مسافران و زائران مشهد الرضا (ع) یک فرصت بی بدیل برای جذب گردشگر به خراسان جنوبی و شهر طبس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو