کارگاه آموزشی هنر خوب زندگی کردن در اشعار مولانا


  کارگاه آموزشی  هنر خوب زندگی کردن در اشعار مولانا

کارگاه آموزشی "هنر خوب زندگی کردن در اشعار مولانا" پنج شنبه های هر هفته در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ کارگاه آموزشی "هنر خوب زندگی کردن در اشعار مولانا" از 21 مهرماه، پنج‏شنبه های هر هفته، ساعت 10 توسط کارشناس یاسر ملکی ( دکتری علوم قرآن و حدیث) در فرهنگسرای سرو برگزار می شود.

در اندیشه مولانا معنای زندگی رسیدن به معشوق حقیقی و سرچشمه کمال است. او در شعرهایش دنیا و اهل دنیا را هیچ می‌داند و به راه و رسم زندگی اشاره می‌کند.

در این کارگاه به مباحثی چون تاملی در معنای زندگی، آیا زندگی کردن هنر است، زندگی ناکوک برتری های زندگی خردگرا، از کجا و چگونه، عشق و رسالت ، آسیب های زندگی معاصر و راهکارهای اساسی و ... توسط کارشناس یاسر ملکی پرداخته می شود.

یاسر ملکی متولد 1359 دکتری علوم قرآن و حدیث است وی سوابق علمی در زمینه های شامل تحلیلی بر نسبت دنیا و آخرت و دلالت های تربیتی آن، تبیین مبانی انسان‌شناسی قرآن کریم و کاربست آن در تحول علوم انسانی، پیش فرض‌ها و مبانی فهم و نقد روایات از دیدگاه امام خمینی(ره)، موانع فکری تربیت از دیدگاه مولوی، ایمان دینی در اندیشه شهید مطهری(ره)، سبک زندگی «حکمت محور» مبتنی بر آموزه های وحیانی، معنای زندگی و زندگی معنادار از منظر مولانا، مبنای صلح و صلح مبنایی در آموزه های مولانا، رموز تعالی در علوم انسانی متعالی با تاکید بر آموزه‌های مولانا، کیمیای درون (شادی از منظر مولانا)، گنج بی‌پایان(شادی از منظر مولانا)، درمان خارهای دل آزار، (طب معنوی به روایت مولوی)، عاشقان را شد مدرس حسن دوست، (آموزش کارا به روایت مولانا) ، کیمیای وجود، (آموزش کارا به روایت مولانا)، خاکی که زر شود و آموزش کارا به روایت مولانا و ... فعالیت داشته است.

علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه می توانند پنج شنبه های هر هفته تا 26 آذرماه، ساعت 10، به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت