برگزاری دوره «مترجمی زبان قرآن» در کانون «شهید برزگران» گراش


برگزاری دوره «مترجمی زبان قرآن» در کانون «شهید برزگران» گراش

قنبری از برگزاری دوره مقدماتی آموزش «مترجمی زبان قرآن» در کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش خبر داد.

علیرضا قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش در ادامه روند برنامه های آموزشی خود ویژه فصل پاییز، اقدام به برگزاری دوره مقدماتی آموزش «مترجمی زبان قرآن» ویژه بچه های مسجد کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به صورت حضوری برگزار می شود، افزود: علاقمندان جهت شرکت در این دوره آموزشی باید از طریق سایت «مجیب» نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دوره «مترجمی زبان قرآن» به صورت هفتگی برگزار می شود، عنوان کرد: برای این دوره آموزشی در فصل پاییز 2 مکان در نظر گرفته شده است.

قنبری ادامه داد: این دوره آموزشی در روزهای دوشنبه از ساعت هشت تا 11 صبح در کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» واقع در خیابان «آبیاری» کوچه روبه روی مدرسه «آشفته» برگزار می شود.

وی اضافه کرد: همچنین روزهای سه شنبه نیز مسجد «الزهرا (س)» از ساعت هشت تا 11 صبح میزبان علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» گراش با دعوت از علاقمندان برای شرکت در این دوره آموزشی، اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این کلاس پس از نام نویسی باید کد 12رقمی (کد پیگیری) را که پس از ثبت نام دریافت می کنند نزد خود نگه دارند.

پایان پیام/691

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان