خطر در کمین اروپا


خطر در کمین اروپا

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، یلن در پاسخ به سوالاتی که در کنفرانس مطبوعاتی صندوق بین‌المللی پول برگزار شد، تاکید کرد که قدرت دلار در برابر سایر ارزها نشان‌دهنده تفاوت بین اقتصادها و نابرابری‌ها در تأثیر بحران فعلی است. وی در...

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، یلن در پاسخ به سوالاتی که در کنفرانس مطبوعاتی صندوق بین‌المللی پول برگزار شد، تاکید کرد که قدرت دلار در برابر سایر ارزها نشان‌دهنده تفاوت بین اقتصادها و نابرابری‌ها در تأثیر بحران فعلی است.

وی در مورد جنگ اوکراین افزود که هنوز تصمیمی در مورد سطح سقف قیمت نفت روسیه گرفته نشده است اما مسکو نباید از جنگ علیه اوکراین سود ببرد.

وزیر خزانه‌داری گفت: اقتصاد ایالات متحده علیرغم کاهش رشد جهانی، انعطاف‌پذیر است؛ با این حال تاکید کرد که کاهش نرخ تورم همچنان اولویت اصلی دولت بایدن خواهد بود.

یلن در این کنفرانس خبری اظهار کرد: آخرین داده‌های شاخص قیمت‌ مصرف‌کننده (CPI) نشان می‌دهد که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.

یلن در توضیح وضعیت اوکراین مدعی شد که واکنش چندجانبه علیه روسیه در مورد حمله این کشور به اوکراین موثر بوده است و انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی این کشور در سال جاری و در سال 2023 کاهش یابد.

وی استدلال کرد که جنگ در اوکراین قیمت‌ها را در سراسر جهان تشدید کرد.

یلن تاکید کرد که واشنگتن همچنان به دنبال محدود کردن قیمت نفت روسیه برای ایجاد ثبات در بازار انرژی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل