جذب 14 هزار مشترک جدید گاز در استان کرمان


جذب 14 هزار مشترک جدید گاز در استان کرمان

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح گفت: با جذب این مشترکان تازه، کل اشتراک‌ها در استان کرمان به ۷۴۶ هزار مشترک رسید. وی ادامه داد: از ۱۴ هزار اشتراک جدید، ۱۰ هزار انشعاب شهری و 4 هزار انشعاب در بخش روستایی هستند، ضمن آنکه...

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، منوچهر فلاح گفت: با جذب این مشترکان تازه، کل اشتراک‌ها در استان کرمان به ۷۴۶ هزار مشترک رسید.

وی ادامه داد: از ۱۴ هزار اشتراک جدید، ۱۰ هزار انشعاب شهری و 4 هزار انشعاب در بخش روستایی هستند، ضمن آنکه اکنون ۷۴ شهر استان از نعمت گاز برخوردارند و از ۳۴۳۴ روستای دارای قابلیت گازرسانی، ۱۶۱۷ روستا به شبکه گاز متصل شده و گازرسانی به ۶۸۰ روستا نیز در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: گازرسانی به این روستاها و همسو با آن گازرسانی به صنایع تولیدی و کشاورزی به ‌عنوان پیشران توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال، برای استفاده مردم از این نعمت خدادادی و به‌منظور ایجاد رفاه برای آنها و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها، همچنین حفظ محیط زیست، به‌عنوان نعمتی بی‌نظیر و برای مسئولیت اجتماعی انجام شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان