عکس تتو های تتلو


عکس تتو های تتلو

رکنا: امیر تتلو خواننده ای که به مرور زمان تمام بدن و صورت خود را خالکوبی کرده و به یک نماد برای جوانان ایرانی تبدیل شده است.

امیرتتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶است. امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. امیر تتلو از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است. امیرتتلو در میانه دهه ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد. امیر تتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

تتلو یکی از محبوب ترین و البته عجیب ترین خواننده های کشورمان اسـت. او بـه سمبل خشم و عصیان جوانان و نوجوانان تبدیل شده و حالا بـه چهره ای تبدیل شده کـه در تمام تاریخ ایران مثل و مانندی ندارد! او تمام بدن خودرا تتو کرده است!

او در یک استوری گفته بود:

مرجان علی‌قارداشی پزشک روانشناس در جواب این سوال که آیا این میزان خالکوبی روی بدن امیرتتلو طبیعی اسـت؟ پاسخ میدهد: خیر. این یکی از نشانه‌های اختلال شخصیت نمایشی اسـت.

تتلو علائم دو قطبی بودن را دارد؛ یک روز از حجاب حرف می زند، یک روز از بی حجابی، یک روز کامل مسلمان می شود، و روزی دیگر کافر.

تمامی این علائم نشانه دو قطبی بودن است.

در ادامه عکس هایی از تتو های تتلو را مشاهده می کنید.

عکس تتو های تتلو

عکس تتو های تتلو

عکس تتو های تتلو

عکس تتو های تتلو

عکس تتو های تتلو

عکس تتو های تتلو

عکس تتو های تتلو

عکس تتو های تتلو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!