پرونده های فساد تا پای انتخابات گریبانگیر نتانیاهو است


پرونده های فساد تا پای انتخابات گریبانگیر نتانیاهو است

درحالی که تنها پنج روز به انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی باقیمانده است، پرونده های فساد همچنان گریبانگیر "بنیامین نتانیاهو" رئیس حزب راستگرای لیکود است و او در نظر دارد تا جلسات دادگاه را به بعد از انتخابات موکول کرده و با تصدی احتمالی پست نخست وزیری آینده برای خود مصونیت قضایی ایجاد کند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جلسه دادگاه نتانیاهو قرار است یک روز مانده به بیست و پنجمین دوره انتخابات پارلمان برگزار شود و در آن "یونتان حَسون" راننده و "أرنون میلتشین" مدیر نشست های ویژه و نزدیک به نتانیاهو به عنوان شاهد در خصوص منافع شخصی که نتانیاهو از افراد ثروتمند و بازرگان و معروف به دست آورده و به عنوان "پرونده ۱۰۰۰ " شهرت یافته است، شهادت بدهد.

بر اساس پرونده مزبور، نتانیاهو به کلاهبرداری، فریب کاری و خیانت در امانت متهم شده است.

حَسون طی شهادت های خود تاکنون ابراز داشته که " ما معمولا برای نتانیاهو و همسرش سیگار گران قیمت و مشروبات الکلی و کیف های شیک و گرانبها می خریدیم."

نتانیاهو دستکم در سه پرونده فساد درگیر است و دادگاه مرکزی رژیم صهیونیستی در بخش اشغالی بیت المقدس مسئولیت پیگیری آنها را برعهده دارد. نتانیاهو هم اکنون برای دستیابی مجدد به پست نخست وزیری تلاش می کند اما احزاب مخالف وی سعی دارند تا مانع از تحقق یافتن این امر شوند.

براساس نظر سنجی انجام گرفته در سرزمین های اشغالی یک هفته مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی رژیم اسرائیل، رقابت بین اردوگاه «بنیامین نتانیاهو» و اردوگاه «یائیر لاپید و بنی گانتس» پایاپای پیش می رود و کارشناسان معتقدند که با این وضعیت، بحران سیاسی این رژیم پس از انتخابات ادامه خواهد یافت.

پرونده های فساد تا پای انتخابات گریبانگیر نتانیاهو است

این نظرسنجی نشان می دهد که اردوگاه نتانیاهو ۶۰ کرسی را کسب خواهد کرد و این درحالی است که حداقل به ۶۱ کرسی نیاز دارد تا بتواند کابینه ای شکننده تشکیل دهد. در مقابل، اردوگاه لاپید ۵۶ کرسی را کسب خواهد کرد. در حال حاضر چنانچه لیکود بر حسب ادعاهایش بتواند رای دهندگان سنتی را که در انتخابات گذشته شرکت نکردند، به شرکت در انتخابات ترغیب کند، اردوگاه نتانیاهو در آخرین هفته کارزار انتخاباتی این فرصت را خواهد داشت که یک رای مورد نیاز و نه بیشتر را به دست آورد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر