فعلا فقط پالمیراس/ حضور نمایندگان رئال در برزیل برایم مهم نیست


فعلا فقط پالمیراس/ حضور نمایندگان رئال در برزیل برایم مهم نیست

اندریک تمام تمرکزش روی پالمیراس است و برایش مهم نیست که نمایندگان رئال برای تماشای بازی هایش و مذاکره احتمالی برای خرید او در برزیل حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته نشریه مارکا ادعا کرد که نمایندگان رئال مادرید در برزیل به سر می‌برند و در حال مذاکره با باشگاه پالمیراس برای جذب اندریک‌، ستاره جوان این تیم، هستند. مدیران رئال مادرید درحالیکه هنوز تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی زمان قابل توجهی باقی مانده ولی فعالیت خود در بازار را از همین حالا شروع کرده‌اند و جذب اندریک، پدیده جوان برزیلی باشگاه پالمیراس، یکی از اولویت‌های آنها است.

فعلا فقط پالمیراس/ حضور نمایندگان رئال در برزیل برایم مهم نیست

اندریک از زمان پیوستن به پالمیراس نمایش‌های خیره‌کننده‌ای داشته و قیمتش بازی به بازی بیشتر شده است. رقابت برای جذب او چند هفته‌ای است که آغاز شده و روزنامه مارکا می‌گوید رئال مادرید او را از یک سال پیش زیر نظر داشته است.

اندریک 16 ساله امروز و در واکنش به خبر حضور نمایندگان رئال در برزیل برای جذب او گفت:«برایم فرقی نمی کند چون تمرکزم روی پالمیراس است. همه فکر و ذهنم موفقیت با پالمیراس است و مهم نیست از اروپا چه کسانی برای دیدن بازی هایم به برزیل آمده اند. می خواهم فوتبال بازی کنم و جانم را برای پالمیراس بدهم. واضح است اگر روزی به تیمی در فوتبال اروپا ملحق شوم، هر کاری برای موفقیت آن تیم خواهم کرد ولی فعلا با پالمیراس قرارداد دارم و تا دو سال دیگر نیز نمی توانم به فوتبال اروپا بروم.»

فعلا فقط پالمیراس/ حضور نمایندگان رئال در برزیل برایم مهم نیست

گفته می شود پالمیراس اخیرا پیشنهاد 20 میلیون یورویی پی اس جی برای اندریک را رد کرده و این باشگاه تنها با 60 میلیون یورو اجازه جدایی اندریک را خواهد داد. لازم به ذکر است که هر باشگاه اروپایی باید تا دو سال دیگر و زمانی که او 18 ساله شود برای در اختیار داشتنش صبر کند. حتی اگر با او قرارداد بسته شود نیز باید تا 2024 به صورت قرضی در پالمیراس بماند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیروزی الدحیل با حضور 29 دقیقه‌ای کریمی در لیگ ستارگان قطر