آمادگی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ برای تعامل و همکاری با جشنواره قرآنی صد


آمادگی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ برای تعامل و همکاری با جشنواره قرآنی صد

بیگی ر آمادگی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ برای تعامل و همکاری با جشنواره قرآنی صد رادیو قرآن تأکید نمودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ «مهدی آقابیگی» از مجریان قرآنی رسانه ملی و مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ و بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ مهمان حضوری جشنواره قرآنی صد روز دوشنبه نهم آبان ماه بودند.

وی گفت: بنده همیشه با علاقه قلبی رادیو قرآن را گوش می دهم و معتقدم که قرآن کریم به زندگی ما برکت بخشیده و نور را روانه زندگیمان می کند.

بیگی افزود: همراهی شنوندگان فهیم رادیو قرآن با این رسانه قرآنی و مشارکت آنها در برنامه ها نیز عامل دیگری است که برکت و نعمت را به زندگیمان می بخشد.

وی با اشاره به نقش پررنگ رانندگان اتوبوس در مبارزات انقلابی و دوران دفاع مقدس افزود: این افراد نقش پررنگی در این برهه های حساس و تاریخی داشتند و اولین حضور را در خدمات رسانی شهرهای مختلف در این دوران حساس عهده دار بودند.

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: افتخاری بود تا در خدمت همکاران ارجمندم در رادیو قرآن باشم که فخر شبکه های رادیویی کشور و مزین به نام کتاب آسمانی قرآن کریم است.

وی در پایان ضمن قدردانی از دکتر قصری زاده مدیر شبکه رادیویی قرآن گفت: انشاء الله خدای بزرگ به عزت نام قرآن کریم روز به روز به عزت شما عزیزان بیافزاید. در ادامه دکتر نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ ضمن قدردانی از جشنواره قرآنی صد و مجموعه فاخر رادیو قرآن و همچنین تشکر از کارکنان خدوم شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: بسیار خرسندیم که در طول زندگی افتخار همراهی با رادیو قرآن را داریم. جامعه بزرگ فعالان حوزه حمل و نقل همواره در عرصه های مختلف خادمین واقعی ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند که با عشق سختی ها را به صورت شبانه روزی و با دوری از خانواده به جان می خرند تا بتوانند رفاه را برای همگان فراهم نمایند. بنده هم به عنوان عضو کوچکی از این خانواده بزرگ از همه همکاران خود قددرانی نموده و از رادیو قرآن به دلیل انرژی افزایی که سبب می شوند همکاران ما به بهترین شکل به وظایف خود عمل کنند، قدردانی می نمایم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در ادامه تصریح کرد: استاد حسن بنا که نامش آذین یکی از خیابان های شرق تهران است، راننده اتوبوس دو طبقه شرکت واحد بود که در زمان انقلاب که گاردی ها به سمت مردم هجوم می آورند، با اتوبوس مسیر گاردی ها را بسته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شرکت واحد اتوبوسرانی این افتخار را دارد که ۵۲ شهید و ۹۲ جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است و همکاران ما در همه عرصه ها حضور پررنگ داشتند و افتخار همکاران ما خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است. در این برنامه همچنین بر همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با جشنواره قرآنی صد رادیو قرآن تأکید شد.

گفتنی است؛ جشنواره قرآنی صد که با هدف تلاوت آسان قرآن کریم و به همت شبکه رادیویی قرآن فعالیت خود را آغاز نموده بود، در فصل جدید خود با رویکرد تمرکز بر جزء دوم قرآن کریم، روی آنتن می رود. این فصل از جشنواره قرآنی صد به تهیه کنندگی علیرضا صفرزاده و فاطمه گنجی با اجرای غلامرضا احمدی در حال برگزاری است و علاقه مندان بدون هیچگونه محدودیت سنی و تفکیک جنسیتی می توانند با قرائت آیاتی از کلام الله مجید در مدت ۱۰۰ ثانیه و ارسال آن به پیام رسان ایتا و بله به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ یا سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir در این جشنواره شرکت نمایند. جشنواره صد در فصل جدید خود شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۶ به مدت ۶۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می شود که بخش روایت صد با هدف مرور خاطرات قرآنی مخاطبان و نحوه آشنایی آنها با تلاوت قرآن کریم برای نخستین بار با اجرای شایسته کوچکی و بخش صد ثانیه با مدیران با هدف تلاوت قرآن کریم در بخش گزارشی توسط مدیران با اجرای زهرا پناهی و همچنین بخش شما و میکروفون جشنواره قرآنی صد از جمله بخش های جدید این برنامه می باشد.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان