به روز رسانی اندروید 13 و One UI 5 برای یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ منتشر شد


به روز رسانی اندروید 13 و One UI 5 برای یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ منتشر شد

پس از انتشار آپدیت اندروید 13 و One UI 5 برای گوشی‌های پرچمدار جدید و قدیمی سامسونگ، حالا یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده این شرکت یعنی گلکسی A53 نیز آپدیت وان یو ای 5‌ را دریافت کرده است. سامسونگ امسال هم با روند قابل قبولی در حال انتشار آپدیت...

پس از انتشار آپدیت اندروید 13 و One UI 5 برای گوشی‌های پرچمدار جدید و قدیمی سامسونگ، حالا یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده این شرکت یعنی گلکسی A53 نیز آپدیت وان یو ای 5‌ را دریافت کرده است. سامسونگ امسال هم با روند قابل قبولی در حال انتشار آپدیت جدید اندروید برای گوشی‌هایش است. این شرکت که به تازگی آپدیت اندروید 13 و One UI 5 را برای گوشی های پرچمدار قدیمی خود منتشر کرده بود، حالا سراغ میان‌رده‌های تازه‌نفسش رفته است. جدیدترین گوشی که آپدیت اندروید 13 و وان یو آی 5 را دریافت کرده، میان‌رده محبوب و پرفروش گلکسی A53 است.

به روز رسانی اندروید 13 و One UI 5 برای یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ منتشر شد

گوشی‌های گلکسی A5x سامسونگ همیشه جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های سال بوده‌ و سامسونگ توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته است. گلکسی ای ۵۳ سامسونگ که با نمایشگری ۱۲۰ هرتزی از نوع امولد، سخت‌افزاری قدرتمند و طراحی تکراری با اندروید ۱۲ و وان یو آی ۴.۱ روانه بازار شده بود حالا آپدیت جدیدی را دریافت کرده است.

آپدیت اندروید 13 و One UI 5.1 گوشی گلکسی ای ۵۳ (Galaxy A53)

نکته قابل توجه در مورد آپدیت اندروید 13 و One UI 5 گوشی گلکسی A53 این است که سامسونگ، هنوز این آپدیت را برای تعدادی از گوشی‌های جدید و گران‌قیمتش منتشر نکرده است. برای مثال گوشی‌های گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 سامسونگ همچنان از اندروید ۱۲ استفاده می‌کنند و برخی از کاربران نسخه بتای اندروید ۱۳ را دریافت کرده‌اند.

به روز رسانی اندروید 13 و One UI 5 برای یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ منتشر شد

گوشی گلکسی A53 سامسونگ پس از گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۲۲، اس۲۲ پلاس و اولترا، سری گلکسی S21 و نوت ۲۰، یکی از اولین سامسونگی‌هایی است که آپدیت بزرگ اندروید 13 را دریافت می‌کند. دیگر شرکت‌ها نیز هنوز این آپدیت را برای بسیاری از گوشی‌هایشان منتشر نکرده‌اند و مدل‌های کمی مانند وان پلاس 10 و اکسپریا 1 مارک 5، موفق به دریافت این بروزرسانی شده‌اند.

با دریافت بروزرسانی اندروید ۱۳، حالا گلکسی A53 سامسونگ به ارزان‌ترین گوشی تبدیل شد که آپدیت جدید سیستم عامل Android را دریافت می‌کند. با این اوضاع به نظر می‌رسد با وجود تلاش‌های گوگل برای ارائه سریع آپدیت گوشی‌های پیکسل، همچنان سامسونگ پادشاه دنیای پشتیبانی نرم‌افزاری از گوشی‌های اندرویدی باشد.

نکات آپدیت گلکسی ای ۵۳

پیش از نصب آپدیت اندروید 13 و وان یو آی 5 در گوشی گلکسی A53 سامسونگ، بهتر است به چند نکته توجه کنید. این بروزرسانی هنوز برای بسیاری از کاربران منتشر نشده اما احتمالا تا چند هفته آینده، بسیاری از کاربران بتوانند اندروید ۱۳ را روی گوشی میان‌رده‌شان دانلود و نصب کنند.

به روز رسانی اندروید 13 و One UI 5 برای یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ منتشر شد

حجم این بروزرسانی بزرگ بیش از دو گیگابایت است و ویژگی‌های زیادی را در خود جای داده است پس بهتر است پیش از دانلود، از داشتن ترافیک کافی مطمئن شوید. متاسفانه این بروزرسانی با پچ امنیتی قدیمی ماه اکتبر راهی گوشی شما می‌شود؛ پس ممکن است پس از نصب این آپدیت،‌ یک آپدیت امنیتی نیز دریافت کنید تا گوشی شما آسیب‌پذیری کمتری داشته باشد.

برای بررسی انتشار این آپدیت، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات و وارد شدن به منوی Software Update، با زدن روی گزینه Download and Install در صورت انتشار آپدیت آن را دانلود و نصب کنید. اگر صاحب یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ هستید، می‌توانید با پیگیری اخبار گجت نیوز، از زمان دقیق انتشار آپدیت اندروید 13 مطلع شوید.

منبع :phone arena

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان