آغاز ثبت نام بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت


آغاز ثبت نام بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت

ثبت نام بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، ثبت نام بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در رشته های متنوع کتبی (معارفی) شامل آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، سیره معصومان (ع)، حفظ و مفاهیم قرآن کریم، آشنایی با معارف نهج البلاغه، حفظ و ترجمه احادیث معصومان، آشنایی با معارف صحیفه سجادیه، پرسمان معارفی و سبک زندگی اسلامی و در بخش شفاهی (آوایی) در رشته های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، دعاخوانی و مداحی، تواشیح و مدیحه سرایی، اذان، حفظ جزء 30، حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات می توانند تا 10 آذر ماه ثبت نام کنند.

آزمون کتبی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت به طور همزمان در سراسر کشور 22 آذر ماه 1401 برگزار خواهد شد. و زمان برگزاری آزمون شفاهی به اطلاع متسابقین خواهد رسید.

گفتنی است، واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی همگام با سایر واحدهای دانشگاهی و در راستای اعتلای کلمةالله، گسترش فرهنگ قرآنی-اهل بیتی و عمل به حدیث شریف ثقلین در بین دانشگاهیان اقدام به برگزاری بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت نموده است. این مسابقات در رشته های کتبی و شفاهی متعدد و متنوعی برگزار خواهد شد که به برگزیدگان آن لوح تقدیر، جوایز نقدی ارزنده و امتیازات درسی و فرهنگی مندرج در آیین نامه مسابقات اعطا خواهد شد.

جوایز مرحله کشوری تا 25,000,000 ریالجوایز مرحله واحد تا 13,000,000 ریال همچنین نفرات اول هر رشته به مراحل بالاتر معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است برای اطلاع از آیین نامه مسابقات قرآن اینجا کلیک کنید. همچنین متسابقیت می توانند منابع آزمون کتبی را از اینجا دریافت کنند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟