تپه شهدای گمنام مسیر کوهنوردی نوجوانان مسجدی عضو کانون «الزهرا (س)»


تپه شهدای گمنام مسیر کوهنوردی نوجوانان مسجدی عضو کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: بچه مسجدی های عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در یک برنامه کوهنوردی مسیر مسجد تا تپه شهدای گمنام را پیمایش کردند.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: فعالیت های تفریحی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در رده های مختلف سنی به صورت جداگانه برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: از جمله برنامه های مفرح گروه ها که در فصول مختلف سال نیز جریان دارد، برنامه کوهنوردی است.

وی بیان کرد: بچه های مسجد این برنامه را به صورت گروهی و دسته جمعی انجام می دهند که برای هر برنامه نیز مقصدهایی در نظر گرفته می شود.

حضوری عنوان کرد: نوجوانان مسجدی حلقه «شهید رزمدیده» نیز این هفته تصمیم به برگزاری یک اردوی کوهنوردی کرده و مسیر خود را تپه شهدای گمنام قرار دادند.

وی اظهار کرد: بچه مسجدی ها پس از طی کردن مسیر مسجد تا تپه شهدای گمنام، ابتدا بر سر مزار شهدای گران قدر حضور یافته و با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» گفت: صرف صبحانه دورهمی نیز از دیگر برنامه های این اردوی کوهنوردی بود که طبخ آن نیز بر عهده نوجوانان مسجدی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه پس از بازی و تفریح دورهمی بچه مسجدی های عضو این کانون فرهنگی هنری پایان یافت و بچه ها مسیر تپه شهدا تا مسجد را با پیاده روی خاتمه دادند.

پایان پیام/691

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

توفیقات حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی در مسجد سیدالشهداء(ع)/ پناه مردم تهرانپارس و بسیاری ا...