توهین‌کننده به فوتبالی‌ها به دادسرا احضار شد


توهین‌کننده به فوتبالی‌ها به دادسرا احضار شد

حسن عباسی، در سال‌های اخیر بارها و بارها به فوتبالی‌ها توهین کرده است. چه در صفحه شخصی خود و چه در سخنرانی‌هایی که داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های او که گاهی پیرامون هنرمندان هم مطرح می شود واکنش هایی را به همراه داشت. به تازگی یحیی گل محمدی، سروش رفیعی، وریا غفوری و چند چهره فوتبالی دیگر به صحبت های صورت گرفته از سوی حسن عباسی واکنش نشان دادند و یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس حتی در یکی از کنفرانس های خبری اشاره کرده بود این‌بار در صورت تکرار این صحبت ها واکنش جدی به حرف های حسن عباسی نشان خواهد داد.

در حالی که پیش‌بینی می شد به خاطر این واکنش ها حسن عباسی به صحبت های خود در مورد فوتبالیست ها پایان دهد او به تازگی در یک توئیت اتفاقات اخیر را به فوتبالیست‌ها و همین طور هنرمندان ربط داد و همین موضوع موجب احضار او به دادسرا شده است.

همشهری آنلاین در این باره نوشت: یک حساب کاربری در توئیتر که با نام ‌‏حساب رسمی حسن عباسی، رئیس اندیشکده یقین فعالیت می‌کند، در توئیتی به فوتبالیست‌ها اهانت کرده و همین موضوع حاشیه‌هایی را پدید آورده است. بعد از انتشار این توئیت حسن عباسی برای پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی احضار شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها