روز کم‌نوسان در بازار طلا؛ آغاز تعطیلات طولانی شکرگذاری!


روز کم‌نوسان در بازار طلا؛ آغاز تعطیلات طولانی شکرگذاری!

به گفته برخی تحلیلگران، طلا و نقره همچنان از تغییر انتظارات مبنی بر کاهش سرعت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ماه آینده بهره می برند.

روز کم‌نوسان در بازار طلا؛ آغاز تعطیلات طولانی شکرگذاری! با تعطیلی بازارهای آمریکا در روز پنجشنبه و باز گشایی نیم روزه جمعه برای تعطیلات آخر هفته طولانی روز شکرگزاری، بازار طلا در هفته‌ای کم‌نوسان در بالای مرز 1750 دلاری در هر اونس باقی ماند. به گفته برخی تحلیلگران، طلا و نقره همچنان از تغییر انتظارات مبنی بر کاهش سرعت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو از ماه آینده بهره می برند.

بازارهای آتی از دیروز، اما طلای نقدی همچنان با قیمت 1756.90 دلار در هر اونس معامله می شود که 0.39 درصد در روز افزایش یافته است. بازار نقره اندکی ضعیف‌تر حرکت کرد و در آخرین معاملات با ۲۱.۵۱۳ دلار در هر اونس، ۰.۲۳ درصد در روز معامله شد.

اگرچه نگرانی‌های فزاینده از رکود جهانی همچنان به حمایت از قیمت طلا ادامه می‌دهد، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که انتظار ندارند تا پایان تعطیلات طولانی آخر هفته شاهد نوسان قابل توجهی در بازار باشیم.

بازگشت طلا به بالای 1750 دلار از چهارشنبه پس از آن آغاز شد که فدرال رزرو در صورتجلسه نشست سیاست پولی نوامبر اعلام کرد که روند افزایش نرخ بهره را که از دسامبر آغاز شده را کاهش می‌دهد.

روز کم‌نوسان در بازار طلا؛ آغاز تعطیلات طولانی شکرگذاری!

اقتصادنیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم