دستگیری 335 نفر اراذل و اوباش در شرق استان تهران


دستگیری 335 نفر اراذل و اوباش در شرق استان تهران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبرداد و گفت: با اجرای این طرح ۳۳۵ نفر اراذل و اوباش طی ۸ ماه گذشته دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ داریوش صادقی‌فر عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح استان، اظهار کرد: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز سطح استان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش معروف که به‌طور سازمان یافته به شرارت می پرداختند، شناسایی شدند.

وی گفت: در این طرح که با مشارکت رده های مختلف انتظامی به اجرا در آمد طی ۸ ماه گذشته ۳۳۵ نفر از اراذل و اوباش معروف در این طرح دستگیر و ۳۴۰ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و مقادیر زیادی سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی ، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع های دسته جمعی و غیره را در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد:متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی‌فر در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان کرد: با مجرمان ،اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می‌کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

این زن ایرانی شوگر مامی پسر جوان شد + عکس های عروسی و نامزدی عجیب!