مساجد نقش مهمی در امیدآفرینی جامعه دارند


مساجد نقش مهمی در امیدآفرینی جامعه دارند

شعبانی با تاکید بر لزوم تعامل کلیه دستگاه ها شهرستان جهرم با مساجد، گفت: مساجد نقش مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز یکشنبه ( ۷ آذر) در دیدار اعضای کانون فرهنگی هنری «مشکات الرضا (ع)» و اهالی مسجد گفت: مساجد در دل محلات حضور دارند و از دیرباز نقش خود را در افزایش سرمایه‌های اجتماعی ایفا کرده‌اند، بنابراین باید از ظرفیت مساجد برای توسعه امور مذهبی، فرهنگی، هنری و ... استفاده کرد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: مساجد نقش بسیار مهمی در امیدآفرینی در جامعه دارند و امروز پای‌کار آوردن نشاط و انگیزه‌های انقلابی و دینی برای احیای مساجد یک ضرورت مهم است.

شعبانی با اشاره به اینکه احیای مساجد نقش مهمی در وحدت و امنیت جامعه دارد، خاطرنشان کرد: پیشرفت و آبادانی مساجد در گرو توجه به مسجد محوری است و تعامل کلیه دستگاه‌ها با ارکان مساجد یک ضرورت مهم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم تصریح کرد: جوانان، آینده سازان جامعه هستند و‌ توقع داریم همه نوجوان و جوانان به خصوص مسجدی ها درس و مطالعه را فراموش نکنند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم همچنین با گرامی داشت هفته بسیج، افرود: در اتفاقات اخیر نقش بسیج بسیار پررنگ و موثر بود که خوشبختانه کمترین تنش در سطح شهرستان جهرم داشتیم.

شعبانی گفت: امنیت یک مسئله بسیار مهمی است که اگر نباشد همه مسائل از جمله اقتصاد، فرهنگی، علمی و … تحت تاثیر قرار دارد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا