کانر کوآدی:/ هندرسون می‌خواست بلینگام را کتک بزند!


کانر کوآدی:/ هندرسون می‌خواست بلینگام را کتک بزند!

کانر کوآدی، مدافع تیم ملی انگلیس، مدعی شد جوردن هندرسون حامی بزرگی برای جود بلینگام در رختکن انگلیس است.

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام در یکی دو سال اخیر در ترکیب دورتموند و تیم ملی انگلیس نمایش فوق العاده ای داشته و به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شده است. این بازیکن در جام جهانی نیز شروع درخشانی داشت و توانست در همان اولین دیدار مقابل ایران گلزنی کند. حالا کانر کوآدی فاش کرد دیروز شوخی جالبی در زمان صرف شام در اردوی تیم ملی انگلیس صورت گرفته و به نظر که فصای خوبی در رختکن سه شیرها برقرار است.

کانر کوآدی:/ هندرسون می‌خواست بلینگام را کتک بزند!

کانر کوآدی گفت: "جود بلینگام روز گذشته چیزی در مورد اینکه هنوز مادرش تختش را مرتب می کند گفت و این بازیکن داشت راستش را می گفت. ما اینجا در مورد جود بلینگام صحبت می کنیم، یکی از بهترین بازیکنان جهان. همان لحظه جوردن هندرسون نیز سر نیز شام نشست و پرسید چی گفتی جود؟ و او نیز پاسخ داد بله، مادرم تخت من را مرتب می کند.

هندرسون که این را شنید می خواست بلینگام را کتک بزند (به شوخی). جوردن هندرسون همیشه از بلینگام مراقبت می کند و رفتارش با این بازیکن به شکلی است که انگار فردایی وجود ندارد. جود یک پسر جوان بوده و گاهی اوقات فراموش می کنیم که او بسیار بالغ و یک بازیکن فوق العاده است. من می‌توانم بگویم که رفتاری افرادی مانند هندرسون و کایل واکر با بازیکنان جوان فوق العاده و نمونه‌ است."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید