فرماندهان نسل باکری از تحریم‌ها نمی‌ترسند


فرماندهان نسل باکری از تحریم‌ها نمی‌ترسند

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم برخی از فرماندهان نظامی کشورمان گفت: دشمن بداند فرماندهان نسل باکری از تحریم نمی‌ترسند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلال زاده در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: از اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت در کشور به ویژه در استان آذربایجان غربی تشکر می‌کنم.

وی افزود: مردم حامی نیروهای انتظامی هستند. جا دارد از عملیات مجاهدانه قرارگاه حمزه سیدالشهدا در موشک باران مواضع ضد انقلاب تقدیر کنم و دست پاسداران انقلاب اسلامی را می بوسم. فرمانده این قرارگاه یعنی سردار اصانلو در لیست تحریم‌های جدید آمریکا قرار دارد و حرف بنده با دشمنان آن است که فرماندهان نسل باکری دنبال شهادت هستند و آنها را از تحریم نترسانید.

جلال زاده تصریح کرد: عقلانیت ملی، صبر و اطاعت از مقام معظم رهبری رمز عبور کشور از شرایط اخیر است. همچنین درباره قطعنامه اخیر شورای حقوق بشر علیه ایران هم باید بگویم که زخم جانکاه بمب‌های شیمیایی رژیم صدام که با مواد اهدایی کشورهای اروپایی چون آلمان تهیه شده بود، هنوز بر جان جانبازان ما وجود دارد و این اقدامات سند محکمی برای اقدامات ضد بشری اروپایی‌ها و آلمانی هاست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است خطاب به کارگزاران کشور جمهوری آذربایجان هم بگویم حواسشان به پوست خربزه‌ای که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها زیر پایشان انداخته، باشد و دشمنان بدانند رابطه دو ملت ایران و آذربایجان گسستنی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022