اجرای ویژه برنامه حمایت از تیم ملی فوتبال در فلکه دوم نیروی هوایی


اجرای ویژه برنامه حمایت از تیم ملی فوتبال در فلکه دوم نیروی هوایی

شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدهادی علی‌احمدی از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد و گفت: به‌منظور همدلی و همبستگی ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ویژه برنامه‌ای از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در بوستان حافظ برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ۱۳ تهران خاطرنشان کرد: با استقرار استیج در این بوستان، برنامه‌های فرهنگی متنوعی شامل نواختن موسیقی اقوام سنتی، توزیع گل بین بانوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س)، توزیع پرچم و اقلام فرهنگی به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به فضاسازی منطقه ۱۳ در راستای پویش همه هوادار ایران عنوان کرد: پرچم و بنرهای متعددی با مضمون همه هوادار ایران در میادین و معابر اصلی اکران شده است.

تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا در قالب هفته سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز سه‌شنبه ۸ آذرماه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!