مراسم تقدیر و تشکر از پرستاران بیمارستان فیروزآبادی برگزار شد


همزمان با روز پرستار مراسم تقدیر و تشکر از پرستاران بیمارستان فیروزآبادی به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم تکریم و تجلیل از پرستاران بیمارستان موقوفه فیروز آبادی شهرری با حضور سید حسن میرکریمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرت الله رستمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

 مراسم تقدیر و تشکر از پرستاران بیمارستان فیروزآبادی برگزار شد

در حاشیه این مراسم سید حسن میرکریمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امروز مصادف با ولادت حضرت زینب(ص) و روز پرستار جهت ارزش‌گزاری به خدمات این قشر موثر اجتماع به خصوصطی چند سال اخیر با وجود کرونا وظیفه خود دانستیم که از زحمات پرستاران تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی افزود: بیمارستان فیروزآبادی از موقوفات قدیمی است که از گذشته های دور در امر خدمات رسانی به بیماران شهرت داشته و در سالهای اخیر با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی ایران و کمک خیرین این خدمات توسعه پیدا کرده است. به همین منظور و با توجه به موقوفه بودن این بیمارستان و روز پرستار امروز از کل پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی این بیمارستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 مراسم تقدیر و تشکر از پرستاران بیمارستان فیروزآبادی برگزار شد

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها