جدیدترین شرایط استخدامی نیروی انتظامی با دیپلم!


جدیدترین شرایط استخدامی نیروی انتظامی با دیپلم!

در ادامه به جزئیات روش ثبت نام نیروی انتظامی می پردازیم. همچنین امکان دریافت مشاوره به صورت آنلاین یا تلفنی برای این عزیزان در ایران تحصیل فراهم شده است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی خود اقدام به استخدام نیرو با مدرک دیپلم می نماید. مهم ترین نکات در زمان ثبت نام مربوط به شرایط و ضوابط می باشد که با دانستن آن به راحتی می توانید ثبت نام نمایید. نکته قابل توجه آن است که در سال های گذشته روش ثبت نام نیروی انتظامی از طریق کنکور سراسری بوده و اکنون یک آزمون مستقل و جدا می باشد. در ادامه به جزئیات روش ثبت نام نیروی انتظامی می پردازیم. همچنین امکان دریافت مشاوره به صورت آنلاین یا تلفنی برای این عزیزان در ایران تحصیل فراهم شده است. در ادامه همراه ما باشید.

جدیدترین شرایط استخدامی نیروی انتظامی با دیپلم!

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر سال در دو مقطع درجه داری و افسری اقدام به استخدام نیروی مورد نیاز خود می کند. داوطلبین علاقه مند با توجه به شرایط درخواستی و اطلاعیه منتشر شده در سامانه police.ir نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند. شیوه استخدام درجه داری نیروی انتظامی، اصولا بر اساس مدرک دیپلم می باشد اما دارندگان مدرک لیسانس نگران نباشند زیرا در طول سال در طی اطلاعیه هایی به خصوص شرایط برای استخدام آنان نیز از سوی ناجا در نظر گرفته می شود.

روش ثبت نام نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۱

روش ثبت نام نیروی انتظامی به این صورت می باشد که متقاضیان باید وارد سامانه نیرو انتظامی به نشانی police.ir شده و سپس ثبت نام نمایند. به این نکته توجه بفرمایید که برای ثبت نام نیاز به پرداخت هزینه نیست و به صورت رایگان ثبت نام صورت می گیرد. مدارک اولیه برای ثبت نام در آزمون نیروی انتظامی تنها اصل شناسنامه و کارت ملی می باشد.

مراحل ثبت نام نیروی انتظامی به شرح زیر است:

*در ابتدا وارد سامانه نیروی انتظامی به نشانی gozinesh.police.ir شده و پس از ورود گزینه استخدام را انتخاب نمایید.

*پس از انتخاب گزینه استخدام باید گزینه سامانه ثبت نام را انتخاب نمایید و تمامی اطلاعات توضیح داده را مطالعه نمایید و در انتهای صفحه گزینه پذیرش شرایط و ثبت نام را انتخاب و کلیک نمایید.

* در انتها تمامی اطلاعات فردی خواسته شده اعم از نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره شناسنامه و ... را با دقت وارد نمایید تا در ثبت نام شما مشکلی ایجاد نگردد و در نهایت ثبت نام شما به اتمام برسد.

*داوطلبین عزیز بدانند اگر ثبت نام خود را کامل نکنند و کد رهگیری دریافت ننمایند، ثبت نام آنها کامل نشده و فاقد اعتبار است.

مهلت ثبت نام استخدامی نیروی انتظامی ۱۴۰۱

ثبت نام نیروی انتظامی برای داوطلبین علاقه مند به استخدام در زمان های از قبل مشخص شده می باشد و هر سال بر اساس فراخوان های داده شده در سامانه نیروی انتظامی می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.

نیروی انتظامی از شاخه ای از نیروهای مسلح می باشد که وظیفه پلیس انتظامی و نظامی را بر عهده دارند. برای اینکه بتوانید عضوی از ناجا بشوید باید یا در دانشگاه های نیرو انتظامی تحصیل نمایید و با در دانشگاه های انتظامی امین مشغول به ادامه تحصیل بشوید.

افراد داوطلبی که در مرحله آزمون پذیرفته شده باشند و برای گزینش و مصاحبه دعوت شده باشند می توانند از تجربه افراد سال های گذشته بهره برده و در مصاحبه عملی موفق شوند. برای کسب اطلاعاتی دقیق تر و بهتر در رابطه با زمان ثبت نام جهت استخدام نیروی انتظامی با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

جدیدترین شرایط استخدامی نیروی انتظامی با دیپلم!

شرایط ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی ۱۴۰۱

همه ارگان ها برای استخدام کردن افراد شرایط خاصی دارند که باید افراد متقاضی آن ها رعایت ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی هم دارای همین شرایط می باشد. داوطلبین می بایست از شرایط ثبت نام که قرار است در آزمون ورودی آن شرکت نمایند آگاه شوند و این شرایط به دو دسته عمومی و تخصصی تقسیم شده است. در ادامه به شرح آن می پردازیم.

داوطلبانی که علاقه دارند به استخدام نیروی انتظامی در مقطع افسری درآیند، می بایست از شرایط دانشگاهی که قرار است در آزمون ورودی آن شرکت نمایند آگاه شوند. در این بخش به تفکیک، شرایط ثبت نام در مقطع افسری نیروی انتظامی را بیان کرده ایم. همچنین برای ارتباط با ما و آگاهی از شرایط استخدام نیرو انتظامی میتوانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

  • شرایط عمومی گزینش پلیس

برای گزینش پلیس باید شرایط عمومی را داشته و سپس اقدام به ثبت نام نمایید. این شرایط به شرح زیر است:

معتقد بودن به دین اسلام اعتقاد به قوانین اسلامی ایران و معتقد به ولایت فقیه
تابعه جمهوری اسلامی ایران دارای شناسنامه ایرانی برای فرد و پدر و مادر الزامی است
در احزاب و گروه های سیاسی سابقه نداشته باشد عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر
نداشتن پیشینه کیفری سلامت جسم و روان

شرایط تخصصی گزینش پلیس

آزمون استخدامی نیروی انتظامی تنها در بین داوطلبین مرد انجام می شود.
متقاضیان باید دارای مدرک دیپلم در یکی از شاخه های نظری، فنی حرفه ای و یا کاردانش باشد.
فارغ التحصیلان کاردانی و مقاطع بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و در صورت ثبت نام در مرحله بعد حذف خواهند شد
آزمون استخدامی نیروی انتظامی دارای محدودیت سنی از 18 تا 25 سال می باشد
برای شرکت در آزمون باید حداقل معدل دیپلم 14 باشد.
داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون باید دارای قد 170 سانتی متر باشد

افراد متقاضی ثبت نام درجه داری نیروی انتظامی که دارای شرایط زیر باشند در اولویت استخدام بوده و می توانند با اطمینان بیشتری ثبت نام نمایند.این شرایط به شرح زیر است:

× اگر داوطلب کارت پایان خدمت خود را داشته باشد.

× اگر علاقه مند به آزمون از خانواده محترم شهدا، ایثارگران و یا جانبازان باشد.

× در صورتی که نخبگان علمی یا ورزشی باشند.

× اگر فرد داوطلب دارای کارت بسیج فعال و یا پلیس افتخاری باشد.

استخدام نیروی انتظامی اکثرا بر اساس دیپلم بوده و استخدام این ارگان از بین افراد دیپلمه صورت می گیرد. اما در برخی از شرایط از افراد لیسانس و حتی متقاضیان خانم نیز برای استخدام استفاده می نمایند. داوطلبین خانم در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اجازه کار و استخدام دارند.

جدیدترین شرایط استخدامی نیروی انتظامی با دیپلم!

نکات مهم روش ثبت نام نیروی انتظامی ۱۴۰۱

1-سعی نمایید در زمان ثبت نام از سیستم های خانگی و سیستم عامل های ویندوز استفاده نمایید که با سامانه نیروی انتظامی سازگار بوده تا در طول ثبت نام به مشکل بر نخورید.

2- ثبت نام در آزمون کاملا رایگان بوده و نباید هیچ گونه وجهی بابت ثبت نام پرداخت نمایید.

3-در سامانه اینترنتی پلیس نیرو انتظامی کد ملی شما برای نام کاربری و رمز عبور شما می باشد و می توانید با کد ملی خود وارد شده و سپس اطلاعات خود را تکمیل و یا ویرایش نمایید.

4-اگر در زمان ثبت نام موفق به تکمیل تمامی اطلاعات نشدید، می توانید تا در زمان تمدید ثبت نام؛ اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

5-ملاک تایید ثبت نام، تکمیل شدن اطلاعات و دریافت کد رهگیری می باشد و اگر اطلاعات شما در ثبت نام ناقص بماند، ثبت نام کامل نمی شود.

6-پس از اتمام ثبت نام، داوطلب دیگر اجازه نام نویسی نخواهد داشت و سایت بسته خواهد شد.

7-ثبت نام در سامانه نیروی انتظامی به منزله استخدام نمی باشد و پس بررسی شرایط نتایج ثبت نام اعلام می گردد.

مشاوره استخدام نیروی انتظامی

  • سازمان نیروی انتظامی یک بازه زمانی 20 روزه را برای ثبت نام در نظر می گیرد و البته این زمان هر سال تمدید می شود و افرادی که از ثبت نام جا مانده اند می توانند خود را به آزمون برسانند.
  • اگر تصمیم دارید برای استخدامی نیروی انتظامی ثبت نام نمایید باید تمامی شرایط ذکر شده را داشته باشید.
  • استخدام در نیرو انتظامی به شرایط زیادی بستگی دارد مثلا ظرفیت استخدام که در هر سال متفاوت است.
  • ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی بوده و بهتر است از تبلت و موبایل برای ثبت نام استفاده ننمایید. پیشنهاد می کنم قبل از ثبت نام با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط بوده و ثبت نامی دقیق و درستی داشته باشید.
  • پذیرش آزمون اصولا هر دو ماه یک بار می باشد.
  • پس از ثبت نام در صورت پذیرفته شدن شرایط، باید خودتان را برای مصاحبه حضوری آماده نمایید. مصاحبه سه گانه عقیدتی، سیاسی و حفاظت می باشد. برای آگاهی از شرایط مصاحبه نیروی انتظامی با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

سوالات متداول پیرامون استخدام نیروی انتظامی

  • شرایط استخدام نیروی انتظامی چیست؟

اعتقاد و التزام به مبانی اصولی و اصلی کشور در کنار رعایت حداقل شرایط سن و مدرک تحصیلی از شرایط استخدام در نیروی انتظامی است.

  • شرط سن استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به چه صورت است؟

بر اساس ضوابط اعلام شده توسط نیروی انتظامی حداقل سن برای ثبت نام 18 سال و حداکثر 25 سال می باشد که در این مقاله سایر شرایط اختصاصی نیز ارائه شده است.

  • استخدام نیروی انتظامی در چه زمانی انجام می شود؟

بطور معمول در طی سال چندین نوبه ثبت نام اینترنتی سراسر کشور و ثبت نام حضوری برخی استان ها برای جذب نیرو در سایت پلیس فعال می شود، شما متقاضیان گرامی زمان ثبت نام اینترنتی نیروی انتظامی را می توانید از مشاوران ایران تحصیل جویا شوید.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا جدیدترین شرایط استخدامی نیروی انتظامی با دیپلم را برای شما عزیزان شرح دهیم. به یاد داشته باشید که برای موفقیت در ثبت نام آزمون باید تمامی شرایط را داشته باشید. علاوه بر این، فراموش نکنید که، مشاوران خوب و با تجربه ایران تحصیل می توانند شما را در تمامی مراحل ذکر شده راهنمایی کند. برای ارتباط با مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استخدام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان