تریلر جدید سریال The Last Of Us + زیرنویس فارسی


تریلر جدید سریال The Last Of Us + زیرنویس فارسی

امروز به سراغ تریلر جدید سریال The Last Of Us یا «آخرین بازمانده از ما» با زیرنویس فارسی می‌رویم و در ادامه با داستان، بازیگران، تاریخ انتشار و موضوعات پیرامون سریال لست اف اس همراه خواهیم شد.مراسم کامیک کان برزیل یا همان CCXP 2022 دلیلی شد تا...

امروز به سراغ تریلر جدید سریال The Last Of Us یا «آخرین بازمانده از ما» با زیرنویس فارسی می‌رویم و در ادامه با داستان، بازیگران، تاریخ انتشار و موضوعات پیرامون سریال لست اف اس همراه خواهیم شد.

مراسم کامیک کان برزیل یا همان CCXP 2022 دلیلی شد تا جدیدترین تریلر کامل از سریال جذاب و هیجان انگیز « آخرین بازمانده از ما » ، پیشکش مخاطبان شود. پس اگر شما هم دوست دارید تا از اطلاعات جدید، آخرین تیم بازیگران و عوامل و تاریخ انتشار رسمی سریال لست اف اس باخبر شوید، تا انتهای کار همراه گجت نیوز باقی بمانید.

تریلر جدید سریال The Last Of Us

برخلاف تریلر قبلی سریال لست اف اس که بیشتر زمان آن به موسیقی متن می‌گذشت، در تریلر جدید «سریال آخرین بازمنده از ما» با دیالوگ‌های جذابی طرف هستیم. داستان سریال به مانند بازی The Last Of Us ، از پرسه زدن در دنیای خالی از انسان‌ها و احتمالا کشور آمریکا شروع می‌شود. یعنی جایی که سلطه انسان‌ها بر طبیعت به پایان رسیده است و درختان و علف‌ها، از ساختمان‌ها تا خودروها و خیابان‌ها را پوشانده‌اند اما امید جول (پدرو پاسکال) به آینده، هیچ وقت تحت تاثیر این شرایط قرار نمی‌گیرد.

تریلر جدید سریال The Last Of Us + زیرنویس فارسی

نصیحت‌های پدرانه‌ی جول به الی (بلا رمزی)، باز هم ادامه پیدا می‌کند، اما در عین حال، جول اصرار دارد که الی را نه به جای یکی از اعضای خانواده خود، بلکه بیشتر به چشم یک محموله و ماموریت ببیند. ماموریتی که می‌تواند سرنوشت تمام دنیا و آینده‌ی انسان‌ها را تغییر دهد.

تریلر جدید سریال The Last Of Us + زیرنویس فارسی

الی از نقش خود در این آینده باخبر است و می‌داند که دوای ویروس زامبی‌ها، به احتمال زیاد در بدن او نهفته باشد! اما برای رسیدن به این هدف، باید از سرزمین‌های خطرناک و مرموز غرب عبور کند. مسیرهایی که علاوه بر زامبی‌های کشنده، مملو از نیروهای خودمختاری است که به این راحتی‌ها، با رهگذران کنار نمی‌آیند! همچنین در این تریلر برای اولین بار شاهد ملاقات «الی و رایلی» بودیم و قوی‌ترین زامبی‌های دنیای لست اف اس هم چهره خود را نشان دادند.

بازیگران ، عوامل و تاریخ انتشار و پخش سریال لست اف اس

تریلر جدید سریال The Last Of Us + زیرنویس فارسی

به جز بلا رمزی و پدرو پاسکال که به ترتیب نقش‌های اصلی یعنی نقش الی و جول را ایفا می‌کنند، بازیگران دیگری هم مثل استورم رید (بازیگر سریال یوفوریا) در نقش رایلی، گابریل لونا در نقش تامی میلر، نیکو پارکر در نقش سارا میلر یا همان دامبو، آنا تورو، اشلی جانسون، نیک آفرمن در نقش بیل، تروی بیکر، مرل دندریج، مورای بارتلت در نقش فرانک، ملانی لینسکی در نقش کتلین، لامار جانسون، جفری پیرس، گراهام گرین در نقش مارلون، روتینا وزلی در نقش ماریا میلر، الین مایلز در نقش فلورنس، برندن فلچر به جای رابرت، نلسون لیس به نقش جاشیا و ناتاشا مومبا در نقش کیم، از مهم‌ترین افرادی هستند که داستان سریال لست اف اس را روایت خواهند کرد.

تریلر جدید سریال The Last Of Us + زیرنویس فارسی تریلر جدید سریال The Last Of Us + زیرنویس فارسی

کریگ مازن، کارولین استراوس و رز لم (Rose Lam Waddell) هم به صورت مشترک، تهیه کنندگی این اثر را به عهده خواهند داشت. در پایان کار باید بگوییم که سریال The Last Of Us در ژانر درام، ترسناک و پسا آخرالزمانی ساخته شده است و اولین قسمت از این مجموعه قرار است در تاریخ 15 ژانویه 2023 یعنی دقیقا یک شنبه 25 دی ماه امسال و در ساعت 5:30 دقیقه بامداد به صورت آنلاین از شبکه HBO پخش شود.

تریلر جدید سریال The Last Of Us + زیرنویس فارسی الی و رایلی در بازی لست اف اس تریلر جدید سریال The Last Of Us + زیرنویس فارسی الی و رایلی در سریال لست اف اس

بد نیست بدانید که شبکه HBO اخیرا با سریال «خاندان اژدها» یا همان HOD ، حسابی سر و صدا به پا کرده بود و همچنین آثار درخشانی مثل «سریال بازی تاج و تخت» و «سریال کوتاه چرنوبیل» هم از دیگر شاهکارهای این شبکه به حساب می‌آیند.

تهیه شده در وبسایت گجت نیوزgadgetnews

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)