تردد روان در 54 کیلومتر محور بزرگراهی غرب تهران


تردد روان در 54 کیلومتر محور بزرگراهی غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛حمیدرضا حاجوی به خبرنگار ما گفت : ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی در این محدوده غربی تهران وجود دارد که باهدف پیشگیری از لغزندگی این بزرگراه‌ها شن و نمک فراهم شده است.وی افزود: در تمامی تقاطع‌ها و حاشیه بزرگراه‌ها...

تردد روان در 54 کیلومتر محور بزرگراهی غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛حمیدرضا حاجوی به خبرنگار ما گفت : ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی در این محدوده غربی تهران وجود دارد که باهدف پیشگیری از لغزندگی این بزرگراه‌ها شن و نمک فراهم شده است.
وی افزود: در تمامی تقاطع‌ها و حاشیه بزرگراه‌ها بسته‌های نمک و شن مخلوط فراهم شده تا در هنگام وقوع بارش برف به سهولت مورد استفاده عوامل حوزه خدمات شهری و شهروندان قرار گیرد.
حاجوی ادامه داد:هم اکنون تردد روان در بزرگراه‌های شهید همدانی، شهید خرازی، آزادگان شمال، آزادراه تهران_کرج و ابتدای آزادراه تهران _شمال برقرار است.
شهردار منطقه به استقرار نیرو‌های خدمات شهری در تقاطع‌های پرتردد نیز اشاره کرد، گفت: نیرو‌های حوزه خدمات شهری در میادین و تقاطع‌های پرتردد با تجهیزات مستقر هستند تا در هنگام آبگرفتگی اقدام به رفع آن کنند، همچنین پیشگیری‌های مناسبی برای رفع آب گرفتگی صورت گرفته است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار بورل نسبت به عملیات نظامی اسرائیل علیه رفح