نمونه اولیه تویوتا C-HR جدید معرفی شد؛ ترکیبی از پریوس و bZ


نمونه اولیه تویوتا C-HR جدید معرفی شد؛ ترکیبی از پریوس و bZ

نمونه اولیه تویوتا C-HR جدید معرفی شد. این خودرو ظاهر خشن‌تری به خودش گرفته و رگه‌هایی از پریوس و bZ، دیگر خودروهای تویوتا در طراحی آن دیده می‌شود.نسل فعلی تویوتا C-HR یک خودرو SUV کوچک است که شخصیت‌های مختلفی را می‌توان در ظاهر آن دید. و حالا...

نمونه اولیه تویوتا C-HR جدید معرفی شد. این خودرو ظاهر خشن‌تری به خودش گرفته و رگه‌هایی از پریوس و bZ، دیگر خودروهای تویوتا در طراحی آن دیده می‌شود.

نسل فعلی تویوتا C-HR یک خودرو SUV کوچک است که شخصیت‌های مختلفی را می‌توان در ظاهر آن دید. و حالا نمونه اولیه نسل جدیی تویوتا C-HR رخ نشان داده که به نظر می‌رسد خودروساز ژاپنی تلاش کرده چهره زیباتری به آن ببخشد.

کمپانی تویوتا روز دوشنبه از C-HR Prologue رونمایی کرد که ظاهراً نام نسل بعدی این شاسی بلند کامپکت است. البته مشخص نیست که این طرح مفهومی قرار است به عنوان یک خودرو نهایی راهی چه بازارهایی شود، اما آمار و ارقام نشان داده که خودرو تویوتا فروش خوبی هم در آمریکا و هم در اروپا داشته و می‌تواند عرضه جهانی شود.

نمونه اولیه تویوتا C-HR جدید معرفی شد؛ ترکیبی از پریوس و bZ

نسل جدید این خودرو بسیار زیباتر از گذشته شده است. شما رگه‌هایی از خودروهای جدید Crown و Prius تویوتا را می‌توانید در این محصول ببینید. تویوتا تلاش کرده زبان طراحی محصولاتش را تغییر دهد. چراغ‌های تیز و زاویه‌دار در جلوی سپر چهره تهاجمی‌تری به این خودرو داده است. C-HR Prologue همچنین به لطف کاهش اورهانگ‌های پشتی و جلویی کمی خشن‌تر از سابق به نظر می‌رسد. ترکیب سه رنگ در این شاسی‌بلند کامپکت هم خیلی جذاب شده است. رنگ اصلی نقره‌ای به همراه قسمت پشتی مشکی و عناصر طلایی روی دیفیوزر، نیمه پشتی سقف و جلوپنجره برجسته طلایی هم جالب توجه است.

بیشتر بخوانید:

اولین مشخصات و تصاویر جدید شاسی بلند الکتریکی تویوتا bZ کامپکت منتشر شد

مدل پلاگین هیبرید تویوتا C-HR جدید تأیید شد

تویوتا هنوز جزئیات فنی C-HR جدید را اعلام نکرده است، چرا که در حال حاضر فقط به عنوان یک طرح مفهومی رونمایی شده و خبری از عرضه آن در بازار نیست. با این حال تأیید شده که باید منتظر مدل پلاگین هیبرید آن که از باتری‌های اروپایی استفاده می‌کند هم باشیم. به زودی در مورد پیشرفت‌های خودرو C-HR نسبت به نسل فعلی بیشتر خواهیم شنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلایی که ناخن کاشت سرتان می آورد / راهکار پیشگیری و درمان قارچ کاشت ناخن + فیلم