قالیباف اعتراف کرد/ در برخی مسائل قدرت حل مسئله را نداریم


قالیباف اعتراف کرد/ در برخی مسائل قدرت حل مسئله را نداریم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید اقرار کنیم در برخی مسائل قدرت حل مسئله را نداریم و گاهاً که قدرت حل مسئله‌ای را داریم اما آن را در زمان خود حل نمی‌کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر گفت: نوآوری نیاز به شجاعت دارد، امروز کشور نیازمند مدیران شجاعی است که دارای دو ویژگی قوی بودن و امین بودن باشند همه مخصوصاً اشخاصی که جایگاه نظارتی دارند باید کمک کنند مدیران شجاعت در تصمیم‌گیری داشته باشند.

وی گفت: امروز باید اقرار کنیم در برخی مسائل قدرت حل مسئله را نداریم و گاهاً که قدرت حل مسئله‌ای را داریم اما آن را در زمان خود حل نمی‌کنیم و مسئله‌ای که در زمان خود حل نشود ارزش خود را از دست می‌دهد.

قالیباف گفت: نوآوری یعنی ریسک. یعنی تمامی فرصت‌هایی که در آن ریسک وجود دارد. تحول در سازمان‌ها از فرصت‌هایی است که توام با ریسک است و در اینجا نیازمند نیروهای خلاقی هستیم که شجاع باشند و مجموعه حکمرانی باید از این شجاعت حمایت کنند تا بتوان تحول و نوآوری را داشته باشیم.

رئیس مجلس با بیان اینکه ما گاهی قانون می نویسیم اما به اجرای آن توجهی نداریم، تصریح کرد: باید به این موضوع در مرکز پژوهش ها توجه شود.

ادامه دارد


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق