اعلام تعداد برگزیدگان و میزان جایزه البرز 1402 در بخش نخبگان / فرصت دو هفته ای تا پایان مهلت ثبت نام در رویداد نوبل ایرانی


اعلام تعداد برگزیدگان و میزان جایزه البرز 1402 در بخش نخبگان / فرصت دو هفته ای تا پایان مهلت ثبت نام در رویداد نوبل ایرانی

پیرو انتشار فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش نخبگان و با عنایت به تصویب هیئت امنای بنیاد فرهنگی البرز، تعداد برگزیدگان و میزان جایزه شصت و یکمین سال جایزه البرز اعلام گردید.

خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، پیرو انتشار فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش نخبگان و با عنایت به تصویب هیئت امنای بنیاد فرهنگی البرز، تعداد برگزیدگان و میزان جایزه شصت و یکمین سال جایزه البرز اعلام گردید.

براین اساس، جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش نخبگان، به مناسبت شصت و یکمین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، به ۶۱ نفر از نخبگان کشور شامل ۴۰ نفر در بخش دانشجویان به تفکیک ۱۰ نفر در بخش دانشجویان پزشکی و ۳۰ نفر در بخش دانشجویان غیرپزشکی، ۷ نفر در بخش طلاب حوزه‌های علمیه، ۹ نفر در بخش فناوران و ۵ نفر در بخش دانشمندان اعطا می شود.

رقم نقدی جایزه البرز ۱۴۰۲ در بخش دانشجویان و حوزویان برتر هر نفر ۷۵ میلیون تومان و در بخش فناوران برتر هر نفر ۱۱۰ میلیون تومان است که همراه با لوح تکریم و تندیس البرز به آنها اعطا می‌شود. در بخش دانشمندان برتر نیز جایزه نقدی هر نفر ۳۳۰ میلیون تومان است که همراه با لوح تکریم و نشان البرز به ایشان تقدیم می گردد.

لازم به ذکر است با عنایت به مهلت یک ماهه ثبت‌نام در این رقابت علمی و سراسری که از نیمه آذر ماه سال جاری آغاز گردیده است و با توجه به لزوم پالایش مستندات دریافتی و راستی آزمایی آنها از طریق استعلام از مراجع ذیربط و انجام داوری، مشابه سنوات گذشته، این زمان به هیچ عنوان تمدید نشده و رأس تاریخ ۱۵/۱۰/۱۴۰۱، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد؛ لذا داوطلبان واجد شرایط، در ثبت‌نام خود تسریع نمایند.

خاطر نشان می گردد؛ مراسم اعطای شصت و یکمین سال جایزه البرز موسوم به نوبل ایرانی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود و علاقمندان جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات این رویداد علمی، می توانند به سایت جایزه البرز به نشانی alborzprize.ir (بخش جایزه نخبگان) مراجعه نمایند.

پایان پیام/40

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

​دوره آموزشی تک درس با موضوع «تکنیک های تاب آوری در خانواده»