آموزش 6 تکنیک طراحی جدید در دوره آموزش طراحی ناخن گل گیس


زیبایی دستان افراد به زیبایی و مرتب بودن ناخن های آن ها بستگی دارد. یک طرح ناخن مدرن و زیبا می‌تواند زیبایی دستان هرکسی را چندبرابر کند. مرتب کردن ناخن‌ها با استفاده از سوهان ناخن، لاک ناخن و... نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی است. با توجه به...

زیبایی دستان افراد به زیبایی و مرتب بودن ناخن های آن ها بستگی دارد. یک طرح ناخن مدرن و زیبا می‌تواند زیبایی دستان هرکسی را چندبرابر کند. مرتب کردن ناخن‌ها با استفاده از سوهان ناخن، لاک ناخن و ... نیازمند صرف هزینه و وقت زیادی است. با توجه به این که امروزه اکثر افراد پرمشغله هستند؛ صرف وقت و هزینه برای هربار مرتب کردن و دیزاین ناخن ها منطقی به نظر نمی رسد و به همین دلیل است که این افراد برای طراحی ناخن به آرایشگاه مراجعه می‌کنند.

این باعث شده که آموزش طراحی و دیزاین ناخن محبوبیت خاصی پیدا کند. در این مطلب قصد داریم در مورد رشته طراحی ناخن و دوره های آموزش آن بیشتر صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی ناخن چیست؟

طراحی ناخن یا همان دیزاین ناخن یکی از خدمات آرایشی ناخن هاست که در آرایشگاه های زنانه ارائه شده و بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. دیزاین ناخن با هدف زیباسازی و تقویت و تزیین ناخن های دست و پا انجام می شود. طراحی ناخن، کاری بسیار ظریف است. به همین دلیل شما برای طراحی و دیزاین حرفه ای و زیبای ناخن ها حتما نیاز به تخصص و تجربه در این رشته دارید.

آموزش 6 تکنیک طراحی جدید در دوره آموزش طراحی ناخن گل گیس

جالب است بدانید طراحی ناخن یکی از لاین‌های آرایشی است که برای شما امکانی فراهم می‌کند تا با خلاقیت خود طرح‌های ناخن جذاب، زیبا و متفاوتی را خلق کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید انواع طرح ناخن شب یلدا و طرح ناخن کریسمس و دیگر طرح‌های خلاقانه را طراحی و اجرا کنید. طراحی ناخن در حقیقت خلق یک اثر هنری است.

انواع تکنیک طراحی ناخن

طراحی ناخن همیشه به یک روش انجام نمی‌شود و تکنیک‌های مختلف و متنوعی برای آن وجود دارد. در این‌بخش نگاهی به چند تکنیک جدید و مدرن طراحی ناخن می‌اندازیم:

طراحی ناخن ماربل

یکی از تکنیک‌های طراحی ناخن، ماربل نام دارد. این روش طراحی و دیزاین ناخن با لاک ژل و آب انجام می‌شود. واتر ماربل یا ماربل با آب، با استفاده از یک کاسه آب در دمای محیط و چند رنگ لاک رقیق قابل انجام است. برای طراحی ناخن ماربل شما باید پیش از هرچیز دور گوشت صدف ناخن را پیل آف کنید تا کاملا خشک و بی‌رنگ شود. سپس در کاسه آب یک قطره الکل و یک قطره از هر کدام از لاک‌ها می‌چکانیم. سپس با استفاده از یک خلال دندان طرح‌هایی روی آب رسم کنید و ناخن مورد نظر را داخل ظرف آب کنید. انگشت خود را به آرامی از آب خارج کرده، اضافات را تمیز کنید و کار را با کاور ژل یا تاپ کت به پایان ببرید.

روش دیگر طراحی ناخن ماربل استفاده از رنگ و لاک است. برای این کار، ابتدا برق ناخن می‌زنید و سپس رنگ‌های لاک انتخابی را به صورتی خطی یا قطره‌ای روی ناخن می‌زنید و با یک خلال دندان روی ناخن‌ها طرح می‌زنید. سپس صبر می‌کنید تا ناخن‌ها خشک شوند و کاور ژل یا تاپ کت می‌زنید. این طرح‌ها و دیزاین‌های خلاقانه و جذاب شما و استفاده از موادی مانند پودرهای رنگی و ژل‌های رنگی و... است که می‌تواند تفاوت‌های زیبایی در این تکنیک دیزاین ناخن خلق کند.

طراحی ناخن گل برجسته

یکی از انواع بسیار پرطرفدار و محبوب دیزاین ناخن، طرح گل برجسته است. برای پیاده کردن این طرح ابتدا باید به قسمت مورد نظر از ناخن پرایمر بزنیم. سپس مرکز گل را ( با استفاده از اکلیل یا نگین) مشخص می‌کنیم که گل را حول آن محور رسم کنیم. با استفاده از یک قلم نوک تیز مقداری پودر رنگی روی ناخن می‌گذاریم و به گلبرگ‌ها حالت می‌دهیم. بعد به همین صورت برگ‌ها را نیز رسم و تکمیل می‌کنیم. کار را با قرار دادن ناخن به مدت دو دقیقه در دستگاه یووی تمام می‌کنیم.

آموزش 6 تکنیک طراحی جدید در دوره آموزش طراحی ناخن گل گیس

طراحی ناخن سه بعدی

طراحی ناخن سه بعدی از جمله تکنیک‌های مدرن دیزاین ناخن است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و نه تنها برای مجالس، بلکه به صورت روزمره نیز موردعلاقه خانم‌ها می‌باشد. طراحی ناخن سه بعدی اغلب به این صورت انجام می‌شود که ناخن مصنوعی پیش از این که بر روی ناخن اصلی فرد نصب شود، دیزاین شده و آماده می‌شود. سپس بعد از سوهان کشی ناخن اصلی فرد و زدن پرایمر و ضد قارچ، ناخن مصنوعی روی ناخن اصلی چسبانده می‌شود.

اما چگونه ناخن مصنوعی را به صورت سه بعدی دیزاین می‌کنند؟ برای این کار ابتدا باید رنگ را با استفاده از قلموی اکریلیک روی قالب بزنید و صبر کنید تا سفت شود و آن را از قالب جدا نموده روی سطح ناخن مصنوعی بچسبانید. به طور معمول برای طراحی سه بعدی ناخن از سنگ‌های رنگی، نگین‌ها، لاک اکلیلی و تزیینات دیگر استفاده می‌شود. بیشترین طرح‌های سه بعدی امروزه پاپیون، پروانه و گل می‌باشند.

طراحی ناخن بلومینگ

برای این که بتوانیم در مورد طراحی ناخن با تکنیک بلومینگ صحبت کنیم، باید اول ببینیم بلومینگ ژل چیست. بلومینگ ژل در واقع ژلی بسیار رقیق است که برای طراحی ناخن بلومینگ یا خیس در خیس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ژل با غلظت بسیار پایینی که دارد برای طرح‌های مرمری یا آبرنگی و... مناسب است.

برای طراحی ناخن با بلومینگ ژل ابتدا باید سطح ناخن را بافر کشید. این کار به ایجاد خط و خش و حذف شدن چربی اضافی ناخن کمک می‌کند. سپس یک لایه بیس کات ژل زده و آن را با قرار دادن ناخن در دستگاه یووی خشک نمایید. در مرحله‌ی بعدی یک لایه لاک ژل زده و به روش مشابه خشک کنید. اگر تمایل به ضخامت بیشتر دارید، این کار را چندبار تکرار نمایید. یک لایه بلومینگ ژل و ژل رنگی مورد نظر خود را بزنید و طرح مورد نظر را رسم کنید. اجازه دهید طرح رو ناخن به درستی پخش شود و سپس خشک نمایید.

طراحی ناخن چشم گربه ای

دیزاین ناخن چشم گربه‌ای با استفاده از لاک‌های مگنتی و یک آهنربای مخصوص انجام می‌شود. ابتدا لاک روی ناخن‌ها زده می‌شود و سپس با حرکت دادن این آهنربا، طرح مورد نظر را ایجاد می‌کنند. طرح‌های ایجاد شده بسیار زیبا، متفاوت و پر طرفدار هستند. طرح‌های مواج، زاویه دار و... را به راحتی می‌توان به روش چشم گربه‌ای ایجاد کرد.

آموزش 6 تکنیک طراحی جدید در دوره آموزش طراحی ناخن گل گیس

طراحی ناخن آبرنگی

برای طراحی ناخن آبرنگی ابتدا باید بیس کات بزنید و آن را در دستگاه یو وی خشک نمایید. سپس یک لایه لاک ژل سفید زده و به همان شکل خشک کنید. چند رنگ اکریلیک انتخاب کرده و به صورت قطره‌ای در پالت ریخته با کمی آب ترکیب کنید تا حالتی مانند آبرنگ ایجاد شود. چند لکه رنگ با استفاده از قلم طراحی ایجاد کرده و صبر کنید تا خشک شود. این کار را هرچند بار که دوست دارید با رنگ‌های مختلف امتحان کنید. در پایان، یک لایه تاپ کات زده و در دستگاه یووی خشک نمایید.

دوره آموزش طراحی ناخن

طراحی ناخن یک هنر ظریف است که نیازمند مهارت و تخصص است. با شرکت در دوره‌های آموزش طراحی ناخن، شما با انواع تکنیک‌های مختلف و مدرن طراحی ناخن و انواع طرح ناخن پا و دست آشنا می‌شوید و نحوه اجرای هر یک را به صورت تئوری و عملی زیر نظر بهترین اساتید خواهید آموخت. پس از پایان دوره آموزش طراحی ناخن، شما مدرک فنی حرفه‌ای طراحی ناخن دریافت می‌کنید و می‌توانید در این رشته فعالیت کنید.

بازارکار و درآمد طراحی ناخن

طراحی و دیزاین ناخن در بین خانم‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. به همین دلیل است که بازارکار این رشته آرایشی بسیار خوب بوده و یک منبع درآمد عالی برای آرایشگرها و ناخن کارها به شمار می‌رود. برای این که در این رشته درآمد داشته باشید باید در یک آموزشگاه معتبر و حرفه‌ای ثبت نام کنید.

آموزش 6 تکنیک طراحی جدید در دوره آموزش طراحی ناخن گل گیس

سپس در یک دوره آموزش طراحی ناخن شرکت کرده و مدرک فنی حرفه‌ای طراحی ناخن بگیرید. سپس در دوره‌های کارآموزی شرکت کنید تا تجربه کسب نمایید. در ادامه، باید از خلاقیت خود استفاده و طرح‌های زیبا خلق کنید. همیشه دانش خود را به روز کنید و از تکنیک‌ها و طرح‌های مدرن بی‌خبر نمانید.

گل گیس، آموزشگاه معتبر و حرفه‌ای برای آموزش طراحی ناخن

آموزشگاه آرایشگری گل گیس یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت‌ترین و به روز‌ترین آموزش طراحی ناخن را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش طراحی ناخن و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

برچسب ها : طراحی ناخن,آموزش طراحی ناخن,طراحی ناخن ماربل,دیزاین ناخن,طراحی ناخن گل برجسته,طراحی ناخن سه بعدی,طراحی ناخن بلومینگ,طراحی ناخن چشم گربه ای,طراحی ناخن آبرنگی,آموزشگاه گل گیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل و سلامت ناخن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها