مسابقات فرنگی در انتظار تأمین منابع مالی/ قطعی شدن برگزاری جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان


مسابقات فرنگی در انتظار تأمین منابع مالی/ قطعی شدن برگزاری جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان

برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد جهان قطعی شده و فدراسیون در حال رایزنی با اسپانسرها برای برگزاری رقابت های فرنگی نیز است.

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فارس، پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور کادر فنی تیم های ملی آزاد و فرنگی بر برگزاری جام باشگاه های جهان تأکید کردند تا این رقابت ها برگزار شود. این رقابت ها به دلیل حضور کشتی گیران مطرح خارجی حائز اهمیت است و رقابت بین کشتی گیران ایرانی و خارجی بسیار مهم است.

در این راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با فارس گفت: در خصوص جام باشگاه های جهان باید بگویم که فدراسیون کشتی در تلاش است تا این رقابت ها در اواخر سال جاری و در اسفندماه برگزار شود. برای برگزاری این رقابت ها هم فدراسیون در حال رایزنی های با اسپانسرهای مورد نظر است تا به موقع اعتبارات این مسابقات را تأمین کند و جام باشگاه های جهان را در بهترین شرایط برگزار کند.

وی افزود: ما با نمایندگان باشگاه ها جلسه ای را در این خصوص برگزار کردیم و برنامه ریزی های لازم هم پیش بینی شده است تا این مسابقات را برگزاری کنیم. بنای فدراسیون برگزاری رقابت های جام باشگاه های جهان در بخش آزاد و فرنگی است. طبق جلساتی که در فدراسیون داشتیم برگزاری جام باشگاه های کشتی آزاد جهان قطعی شده است و فدراسیون در تلاش است جام باشگاه های جهان کشتی فرنگی را هم با تأمین مالی برگزار کند. تاریخ دقیق این رقابت ها مشخص نیست و قرار است در جلسات بعدی فدراسیون طبق تقویم فدراسیون برنامه ریزی شده و تاریخ دقیق آن معین شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنیفر لوپز یک آخوند ایرانی را فالو کرد! + عکس