برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری معرفی شدند


برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری معرفی شدند

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری کتابخانه ملّی در بخش کتاب، پایان نامه و رساله دکتری، پژوهشگر برتر غیر هیات علمی سازمان و پژوهشگر برگزیده عضو هیات علمی این سازمان معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، با حضور علیرضا مختارپور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، نجفقلی حبیبی عضو هیات امنای این سازمان و استادان و پژوهشگران کشور برگزار شد.

رتبه برگزیده اول در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی سیزدهمین جشنواره ملّی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در بخش پایان نامه، به امیر ریسمان باف از خوزستان در مقطع دکتری با موضوع «بازکاوی تاریخی جنبش دکومانتاسیون به منظور شناسایی و تحلیل ابعاد گفتمان آن» اختصاص یافت، سارا سهراب زاده از تهران در مقطع دکتری با موضوع «غنی‌سازی فرانماهای آثار خلاقانه فرانمای تولید داده‌های ساختارمند بر مبنای صفات بومی موجودیت‌های داده‌ای بافت اطلاعاتی ایرانی- اسلامی» به عنوان برگزیده دوم معرفی شد و فاطمه آقاشریف از تهران در مقطع کارشناسی ارشد با موضوع «تحلیل فرایند ارزشیابی و امحاء منابع دیداری- شنیداری در مراکز صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران» شایسته تقدیر شناخته شد.

در حوزه تاریخ از زیرمجموعه های علم اطلاعات و دانش شناسی، ابوالفتح مؤمن از همدان در مقطع دکتری با موضوع «بررسی تحولات نهضت ملّی (1328-1332ه.ش) در همدان و تأثیر آن بر حیات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همدان»، ‌در حوزه مرمت و حفاظت نیز مصطفی خواجه محمودی از زاهدان در مقطع دکتری با موضوع «درمان آسیب زردشدگی ناشی از اکسایش سلولز کاغذهای تاریخی با استفاده از شستشو و عوامل کاهنده» و در بخش نسخه شناسی و نسخه پژوهی، سهند سلطاندوست در مقطع دکتری با موضوع «سیر تحول و دوره‌بندی مکتوبات فارسی در باب موسیقی ایرانی (قرن 10 تا 13 ه.ق)» شایسته تقدیر شناخته شدند.

کتاب برگزیده در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی به لاله صمدی برای تألیف کتاب «سازماندهی رایانه ای منابع» تعلق گرفت و مهدی شقاقی نیز برای تألیف کتاب «اخلاق اطلاعات مبادی و مسائل» شایسته تقدیر شد. جایزه کتاب برگزیده در حوزه تاریخ به سید هادی برهانی برای تالیف کتاب « TEXTBOOKS ON ISRAEL –PALESTINE » تعلق گرفت و پیمانه صالحی برای مصاحبه تاریخ شفاهی با مظاهر مصفا با کتاب «شاعر مشتعل» شایسته تقدیر معرفی شد.

هیات داوران در بخش طرح و ایده برگزیده، اثری را شایسته تقدیر ندانستند.

در بخش پژوهشگران سازمانی نیز مصطفی ملایی به عنوان پژوهشگر برگزیده غیر هیات علمی و حبیب الله عظیمی به عنوان پژوهشگر برگزیده عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید