گمانه‌زنی‌ها در خصوص گلکسی s23؛ ظاهر پرچمدار سامسونگ تغیر می‌کند؟


گمانه‌زنی‌ها در خصوص گلکسی s23؛ ظاهر پرچمدار سامسونگ تغیر می‌کند؟

دیجیاتو نوشت: ظاهراً برخلاف انتظارات، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس در چندین کشور عرضه می‌شود.

درحالی‌که شایعه‌ای در گذشته گفته بود که سامسونگ برای نسل بعدی پرچمدارهایش نسخه ۱۲۸ گیگابایتی را کنار می‌گذارد، شایعه‌ای جدید می‌گوید که این نسخه به‌طور کامل از سبد محصولات سامسونگ حذف نمی‌شود، بلکه کاربران در کشورهای کمی به نسخه ۱۲۸ گیگابایتی سری گلکسی S۲۳ دسترسی پیدا می‌کنند.

میزان رم و حافظه داخلی سری گلکسی S۲۳

طبق توییتی که از سوی منبعی به نام Ahmed Qwaider منتشر شده است، گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس از نظر رم و حافظه داخلی در دو نسخه زیر روانه بازار می‌شوند:

  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۸ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی

گلکسی S۲۳ اولترا از نظر رم و حافظه داخلی در چهار پیکربندی زیر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد:

  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی

گمانه‌زنی‌ها در خصوص گلکسی s23؛ ظاهر پرچمدار سامسونگ تغیر می‌کند؟

درحالت‌کلی طبق ادعای این منبع، گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس بیشتر در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و نسخه اصلی گلکسی S۲۳ اولترا هم دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

با وجود چنین موضوعی، سامسونگ به‌طور کامل با نسخه ۱۲۸ گیگابایتی خداحافظی نمی‌کند. ظاهراً نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گلکسی S۲۳ و S۲۳ پلاس در برخی بازارها عرضه می‌شود. بااین‌حال کاربران در اکثر کشورها به نسخه ۲۵۶ گیگابایتی به‌عنوان نسخه پایه دسترسی پیدا می‌کنند.

اگرچه شاید پیکربندی رم و حافظه داخلی سری گلکسی S۲۳ نسبت به نسل قبلی‌اش تغییری نکند، اما سامسونگ سرعت هردوی آن‌ها را افزایش می‌دهد. پرچمدارهای جدید کره‌ای‌ها به رم LPDDR۵X مجهز می‌شوند که ۵۰ درصد از رم سری گلکسی S۲۲ سریع‌تر است.

علاوه‌براین، سامسونگ برای گوشی‌های خانواده گلکسی S۲۳ از حافظه داخلی UFS ۴.۰ با سرعت خواندن و نوشتن متوالی ۴۲۰۰ و ۲۸۰۰ مگابیت بر ثانیه استفاده می‌کند که دوبرابر سرعت در نسل کنونی است. سری گلکسی S۲۳ در تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه معرفی خواهد شد.

۲۲۷۲۲۷

کد خبر 1717170

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پری