چرا پخشِ «آقای گرفتار» حاشیه‌ساز شد؟


چرا پخشِ «آقای گرفتار» حاشیه‌ساز شد؟

مدیر پخش و تأمین شبکه آی‌فیلم فارسی درباره علت انتخاب فصل دوم سریال آقای گرفتار برای پخش از این شبکه، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امیر بیرامی، مدیر پخش و تامین شبکه آی‌فیلم فارسی در خصوص نحوه انتخاب سریال‌های در حال پخش این شبکه تلویزیونی، گفت: معیار انتخاب سریال‌ها، درخواست مخاطبین است که پس از طرح در جلسات و بررسی سریال‌ها در جدول پخش قرار داده‌ می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر سریال‌هایی که مخاطبان درخواست می‌کنند، سریال‌های نوستالژی مثل «آیینه»، «آقای گرفتار» و همچنین سریال‌های طنز مثل «زیرخاکی» است.

مدیر پخش و تأمین شبکه آی‌فیلم فارسی ادامه داد: چیدمان کنداکتور شبکه آی‌فیلم فارسی بدین‌گونه است که تأکید داریم ژانرهای مختلفی مثل درام، طنز، پلیسی، نوستالژی و... در جدول پخش وجود داشته باشد و هرکدام از سریال‌ها براساس استقبال مخاطب در ساعت‌هایی خاص پخش می‌شود.

امیر بیرامی در پایان در پاسخ به این سؤال که «چرا سریال «آقای گرفتار» که فصل اول مجموعه تلویزیونی «گرفتار» محسوب می‌شود را پخش نکردید؟» گفت: براساس درخواست مکرر مخاطبان برای پخش این سریال، پس از بررسی هر دو فصل آن به این جمع‌بندی رسیدیم که برخلاف فصل اول که در آن شاهد انعکاس مشکلات فرزندآوری هستیم، در فصل دوم بر موضوعاتی مثل تحکیم خانواده، نقش فرزندان در ایجاد نشاط در خانواده، اهمیت و لزوم امر فرزندآوری و رویکردهای مثبتی از این دست تأکید شده‌است. لذا پخش فصل اول از دستور کار شبکه خارج شد و پخش فصل دوم آن در دستور کار شبکه قرار گرفت.

نگاهی به اتفاقات تازه خانواده پرجمعیت

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم درباره ساخت فصل دوم سریال «آقای گرفتار» حکایت از آن دارد نگارش فیلمنامه آن به پایان رسیده و کارگردان آن مشخص شده است. داریوش یاری در این فصل به عنوان کارگردان حضور دارد. اتفاقات تازه‌ای در راه است که بسیار می‌تواند برای مخاطبین قابل توجه باشد.

نگارش این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی مجید شاکرین در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای به اتمام رسیده و در مرحله پیش تولید است. آن 9 بچه امروز بزرگ شده‌اند و اتفاقات بزرگی در زندگی‌شان افتاده است. بحث سبک زندگی و جمعیت را به طور جدّی دنبال می‌کند.

قائم‌مقام معاونت سیمای امور استان‌های صداوسیما از تلاش برای شروع تولید فصل جدید «آقای گرفتار» می‌گوید که ان‌شاءالله تکلیف «آقای گرفتار» هرچه زودتر شروع شود. گفته می‌شود قرار است در این فصل به مسائل مبتلابه جوانان و نسل جدید کارآمد، ازدواج و اشتغال و چگونه زیستن جوانان پرداخته شود؛ آقای گرفتار در این فصل تجربه‌هایش را در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها