حسن ختام سیزده سالگی عمار با ادای احترام به نادر طالب زاده و جمال شورجه


حسن ختام سیزده سالگی عمار با ادای احترام به نادر طالب زاده و جمال شورجه

اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در ۲۲ دی ماه در سینما فلسطین با اداب احترام به حاج نادر طالب‌زلده برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با پاسداشت مرحوم «حاج نادر طالب زاده» علمدار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و «جمال شورجه» پیشکسوت سینمای انقلاب در سینما فلسطین برگزار می‌شود.

اختتامیه سیزده سالگی عمار به همراه اهدا جوایز برگزیدگان، بخش‌های «مستند» و «فیلم داستانی» در پنجشنبه ۲۲ دی‌ماه، همزمان با شب ولادت حضرت زهرا (س)، ساعت ۱۸ در سینما فلسطین تهران خواهد بود.

این مراسم به صورت مستقیم و آنلاین در سایت عمارفیلم میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ویژه‌نامه پیشکسوت سینمای انقلاب اسلامی

ویژه‌نامه پاسداشت استاد «جمال شورجه» پیشکسوت سینمای انقلاب اسلامی همزمان با برگزاری اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد.

در این ویژه‌نامه مطالبی از جمله گفتگو با استاد «جمال شورجه»، «یک دیدار قدیمی»؛ شورجه به روایت «ابوالقاسم طالبی»، نقش سینما در مقوله مهدویت و انتظار و نگاه جهانی به آن؛ سینمای مهدوی فارغ از مرز ها؛ گفت‌گو با «محمدتقی فهیم/منتقد سینما»، فیلم ساز نسل اول انقلاب؛ گفت‌گویی با جواد شمقدری، گفتوگویی خواندنی با علیرضا سربخش با عنوان «خطاب به سینما میگویم: شورجه را پاس بدارید، «از جنگ و و صلح تا عشق و جنگ»، نگاهی به فیلم «نگاهی به فیلم» ۳۳ روز»؛ نعمت‌الله سعیدی و همچنین گفتار‌هایی از آرش فهیم، علی دائمی، انسیه شاه‌حسینی، رضا زاده محمدی، دکتر رفیع‌الدین اسماعیلی و یادداشت‌هایی در باب سینما و دفاع مقدس را خواهید خواند.

ویژه‌نامه علمدار جبهه جهانی انقلاب اسلامی

ویژه‌نامه پاسداشت مرحوم «حاج نادر طالب‌زاده» همزمان با برگزاری اختتامیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد.

در این ویژه‌نامه ابعاد شخصیتی مرحوم حاچ نادر طالب‌زاده در کلام اساتید روایت شده است؛ همچنین مطالبی از جمله «نور خدا را در جهان رله کرد» روایتی از آیت‌الله قائم مقامی، «مجاهد عرصه‌ی بین‌المللی» در کلام حسن رحیم‌پور ازغدی، روایت دکتر مجید شاه‌حسینی «آمده بود تا از این مسیر طی شده بگوید»، یادداشت یوسف میرشکاک «خلیفه ندارد، اما راهش ادامه دارد»، «مهاجر جهان وطن» به روایت سهیل اسعد، «نادر به روایت نادر» به روایت مرحوم حاج نادر طالب زاده و گقتار‌هایی از غلامرضا منتظمی، امیر مهریزدان، شهریار بحرانی، سید رسول منفرد، محمدرضا شفاه و... را خواهید خواند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ویدیویی پربازدید از شیوه انگلیسی صحبت کردن نماینده ایران در سازمان ملل!