ترافیک سنگین در آزادراه تهران_کرج_قزوین


ترافیک سنگین در آزادراه تهران_کرج_قزوین

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران_کرج_قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) هستیم .

او افزود: محورهای هراز و فیروزکوه دارای بارش پراکنده برف و باران و محور چالوس، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا پل فردیس و محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت جوی در محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های قزوین ، البرز و تهران، بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان و وزش بادوگردوخاک در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان را شاهد هستیم.

محرابی نیا درباره وضعیت انسداد محورها هم گفت: محور مسدود شریانی تنها محور ریگان – ایرانشهر است و محورهای مسدود غیر شریانی هم محور پونل - خلخال، جاسک – بشاگرد و چاهان – زرآباد بوده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان