شاید مرسدس W14 در آغاز فرمول یک 2023 به ردبول نزدیک نباشد


توتو ولف، مدیر مرسدس میگوید که تیمش در مورد امیدهایشان برای فرمول یک 2023 محتاط است و حتی ممکن است که آنها فاصله خود را با ردبول کم نکرده باشند. مرسدس فصل را تنها با یک برد به پایان رساند به این دلیل که W13 دشوارترین خودرو در تاریخ تیم آلمانی بود...

توتو ولف، مدیر مرسدس میگوید که تیمش در مورد امیدهایشان برای فرمول یک 2023 محتاط است و حتی ممکن است که آنها فاصله خود را با ردبول کم نکرده باشند.

مرسدس فصل را تنها با یک برد به پایان رساند به این دلیل که W13 دشوارترین خودرو در تاریخ تیم آلمانی بود و آنها در شروع فصل بعنوان تیم سوم، پشت سر فراری قرار داشتند.

با گذشت سال و درک بهتر مرسدس از W13، هم راسل و هم هم تیمی اش، لوئیس همیلتون در بیشتر رقابت ها برای سکو حضور داشتند و در نیم فصل دوم حتی یک پیروزی نیز کسب کردند.

مدیر تیم مرسدس درباره آماده سازی فصل 2023 گفت:

فکر می‌کنم ما فهمیدیم که چرا عقب افتادیم، کاستی‌ها کجاست، و در کجا فاصله داریم.

ما شدیدا کار می کنیم تا ماشینی را راهی پیست کنیم که همه این موارد حل شده باشد. اما فقط هنگام شروع تست خواهیم فهمید که پتانسیل مورد نظر ما به ثمر نشسته یا خیر.

شکی وجود ندارد زمانی که نیم ثانیه عقب تر فصل را شروع میکنیم، رسیدن به سازمان‌های بزرگی مانند ردبول یا فراری دشوار خواهد بود.

حالا با گفتن این موارد، ما در انجام کارمان بسیار مصمم هستیم. اما باید انتظارات خود را در سطحی واقع بینانه تنظیم کنیم.

شاید مرسدس W14 در آغاز فرمول یک 2023 به ردبول نزدیک نباشد

توتو ولف

توتو ولف درباره پیش بینی اش افزود:

اگر ما به روشی که امیدواریم عمل کنیم، دوست داریم که بخشی از رقابت جلوی مسابقات باشیم. به نظرم این یک نقطه شروع باشد.

اما تضمینی نیست. ممکن است فاصله ها مثل پایان فصل گذشته باشد.

به نظر من هنوز پتانسیل زیادی در خودرو، کانسپت، نحوه رانندگی ما با ماشین و غیره وجود دارد که شاید شیب توسعه ما را در ماه های آینده تندتر کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها