مس سونگون ناجی ورزش قهرمانی آذربایجان‌شرقی است


مس سونگون ناجی ورزش قهرمانی آذربایجان‌شرقی است

تبریز- سرپرست تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با تیمداری مس سونگون ورزقان در رشته‌های مختلف از جمله تکواندو که تنها مدال المپیکی استان را دارد، ورزش آذربایجان شرقی جان تازه‌ای گرفت.

جعفر رنجبرپور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تیم تکواندو مس سونگون ورزقان در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار در لیگ برتر حضور یافته بود که شگفتی ساز شد و با حضور مدعیان پرقدرت که ید طولانی در قهرمانی داشتند، قهرمان لیگ برتر شد و این امر نشان از قدرت فنی و مدیریت تکواندو استان داشت.

رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی عنوان داشت: در حال حاضر با اختلاف سه امتیاز در رده دوم جدول قرار داریم و علت آن این است که ملی پوشان ما در مسابقات جهانی حضور داشتند و یک بازی ما تعویق افتاد و ما هفته بعد مجبور شدیم در یک روز ۳ مسابقه سنگین برگزار کنیم و خستگی تکواندوکاران و فشردگی مسابقه و مصدومیت یکی دو نفر از تکواندوکاران و نبود بازیکن جایگزین مناسب به دلیل کمبود بودجه باعث شد برابر نفت آبادان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شویم و تنها همین یک باخت در نتیجه تیمی ما تا این لحظه تأثیر گذار بوده است اما ما همچنان امیدوار به مسابقات بسیار حساس هفته پایانی هستیم.

رنجبرپور خاطرنشان کرد: هفته گذشته تیم مس سونگون برابر تیم شهرداری ورامین که سابقه ۷ سال قهرمانی را داشته و از مدعیان اصلی جام بود به برتری قاطع ۶ بر ۲ دست یافته و حالا باید منتظر نتیجه مسابقه تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری ورامین بود تا تکلیف تیم‌های قهرمان این دوره از لیگ مشخص شود.

وی اظهار داشت: تکواندو آذربایجان شرقی روند رو به شد خود را ادامه داده و در سال‌های اخیر به ورزش اول استان تبدیل شده است و با حمایت باشگاه مس سونگون و مدیرکل ورزش و جوانان استان و رسول خطیبی شاهد حضور قهرمان آذربایجان شرقی در این تیم بوده و جا دارد از همه این عزیزان تشکر نمایم که با حمایت خود موجب دلگرمی تکواندو شده و بستر مناسبی برای قهرمان پروری در تکواندو آذربایجان شرقی فراهم شده است.

رئیس هیئت تکواندو استان آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: تیم بزرگسالان ما قطعاً روی سکو خواهد رفت و تلاش می‌کنیم جام قهرمانی را کسب نمائیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ملی پوش تکواندو حریفان خود را در رقابتهای صربستان شناختند