چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد


چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد

اگر به خاطر داشته باشید، شاسی‌بلند الکتریکی S56، بخشی از زیربرند الکتریکی چری به نام iCar‌ است. آزمایش‌های جاده‌ای این مدل از سال گذشته آغاز شد، اما طراحی شکل ظاهری آن هنوز به اتمام نرسیده است. به همین خاطر، چری از طرفداران خود دعوت...

اگر به خاطر داشته باشید، شاسی‌بلند الکتریکی S56، بخشی از زیربرند الکتریکی چری به نام iCar‌ است. آزمایش‌های جاده‌ای این مدل از سال گذشته آغاز شد، اما طراحی شکل ظاهری آن هنوز به اتمام نرسیده است. به همین خاطر، چری از طرفداران خود دعوت کرد تا در قالب یک مسابقه، پیشنهاد خود درباره بدنه ماشین را ارائه دهند. برنده این رقابت، پاداشی حدود ۵۰ هزار یوان دریافت می‌کند. در نتیجه این فراخوان، از تاریخ ۷ الی ۱۱ ژانویه، بیش از ۳۰۰ نفر در رقابت شرکت کرده و چری به تازگی نتیجه این رقابت را اعلام کرده است.

چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شدبرنده مسابقه طراحی خودروی برقی S56

کاربری با نام مستعار Huangye Jizhe به سبب طراحی خاص و مینیمالی و عدم استفاده از خطوط مربعی رایج در خودروهای آفرود، برنده مسابقه بهترین طراحی برای شاسی‌بلند برقی s56 شده است. طرح پیشنهادی او شامل طاق چرخ‌های بسیار برجسته، کابین دو درب، دستگیره‌های درب جمع‌شونده و خط کاپوت بلند می‌شود. در عین حال، ظاهر خودرو کاملا انتزاعی و عاری از جزئیات است. بدین ترتیب مهندسی چری می‌توانند طراحی‌های آینده را با الهام از این مدل پیشنهادی انجام دهند.

به غیر از طرح Huangye Juzhe، پنج طرح دیگر نیز از سمت چری مورد تمجید قرار گرفتند که همگی آن‌ها چهره‌ای خشن و سرسخت و مشابه یکدیگر دارند؛ طاق چرخ‌های برجسته، خط کاپوت بلند، و اشکال قطعه‌قطعه که در حقیقت یک عنصر مشترک در میان طراحی‌ها است.

چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد

 

 

چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد

 

 

چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد

 

دیگر طرح های پیشنهادی جالب برای بدنه S56

برنامه iCar چری

شاسی بلند S56 یکی از اسرارآمیزترین محصولات کمپانی چینی چری به حساب می‌آید. اطلاعات بسیار کمی در مورد این خودرو وجود دارد، ولی طبق گفته‌های چری، S56 مناسب برای فعالیت‌های آفرود و خارج از شهر است. این ماشین کارایی بسیار بالایی داشته و از فناوری رانندگی خودمختار سطح ۲ بهره می‌گیرد. به هر حال چری قصد دارد S56 را در سال جاری روانه بازار کند و به همین خاطر به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این شاسی‌بلند جذاب در دسترس قرار می‌گیرد. در ضمن علاوه بر S56، کراس اوور eQ7 نیز در سال ۲۰۲۳ به بازار معرفی می‌شود.

چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شدچری eQ7 جدید

و اما برنامه چری در سال ۲۰۲۴، عرضه نسخه چهار درب Little Ant (یا همان خودروی eQ1) و همین‌طور خودروهای برقی S57 و E05 است. ظاهرا E05 نسل بعدی لیتل انت است که نام eQ5 را به خود می‌گیرد. در سال ۲۰۲۵ نیز شاهد رونمایی از نسل جدید eQ7 به نام کیوکیو آیس کریم (QQ Ice Cream) و همین‌طور دو مدل جدید در بازار چین خواهیم بود.

هم‌زمان با توسعه مدل‌ها، پروژه iCar‌ چری در حال ترقی و افزایش فروش است. چری در سال جدید قصد دارد تیراژ محصولات iCar خود را به دو برابر میزان فعلی، یعنی ۴۵۰ هزار دستگاه برساند و در کنار آن، ۱۵۰ هزار خودرو به خارج کشور صادر کند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، سطح فروش این خودروها در سال ۲۰۲۴ به ۷۵۰ هزار دستگاه و در سال ۲۰۲۵ به ۱ میلیون دستگاه خواهد رسید.

 

گالری تصاویر

چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد چهره ظاهری و کانسپت اولیه شاسی بلند S56 محصول آینده چری مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی