12 مسجد در جهرم میزبان معتکفان هستند


12 مسجد در جهرم میزبان معتکفان هستند

حجت الاسلام دهقانی گفت: آیین معنوی اعتکاف در ۱۲ مسجد سطح شهرستان جهرم برگزار می شود.

حجت الاسلام فتح الله دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آیین معنوی اعتکاف ماه رجب ویژه خواهران و برادران در 12 مسجد سطح شهرستان جهرم برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم افزود: این آیین ها به صورت جداگانه ویژه خواهران، برادران، دانش آموزان و دانشجویان برنامه ریزی شده است.

وی بیان کرد: این آیین در مساجد امام حسین (ع)، جامع، گوهرشاد، الزهرا (س)، امام موسی کاظم (ع)، امام خمینی (ره)، نو، حضرت محمد (ص)، حضرت قائم (عج)، امام علی (ع)، حضرت زهرا (س) و حضرت اباالفضل (ع) برگزار می شود.

دهقانی عنوان کرد: بدین منظور برنامه های متنوعی برای معتکفان در نظر گرفته شده که از جمله آن حلقه های معنوی، برنامه های فرهنگی و ... است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان شرکت در برنامه معنوی اعتکاف تا آخر هفته مهلت دارند جهت نام نویسی به مساجد مراجعه کرده و یا به بسیج دانشجویی و دانش آموزی مراجعه کنند.

به گزارش شبستان، همچنین از این تعداد مسجد، 6 مورد نیز به همت بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد جهرم میزبان معتکفان هستند.

برنامه معنوی اعتکاف از شنبه پنجم بهمن ماه مصادف با ۱۳ ماه رجب به مدت سه روز در مساجد شهرستان جهرم برگزار می شود.

گفتنی است اعتکاف در اصطلاح فقهی نوعی عبادت است که انسان سه روز یا بیشتر در مسجد مقیم می شود و هر سه روز را روزه گرفته و به عبادت و راز و نیاز با خدا می پردازد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی