طرز تهیه دسر سیب سرخ کرده خوشمزه در خانه


دسر سیب خوشمزه یکی از دسر های خوشمزه با ظاهری زیبا است که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید. این دسر به همراه نوشیدنی و … سرو می شود.

دسر سیب یک نوع دسر با طعم و ظاهری دلنشین است که به عنوان عصرانه و پیش غذا این دسر خوشمزه را می توان سرو کرد. این دسر با استفاده از مواد اولیه ای مانند پودر قند و شکر و برای تزئین بیشتر از پودر دارچین استفاده می شود. از دارچین برای داشتن عطر عالی استفاده می گردد. اگر می خواهید به دلخواه از پودر هایی مانند نارگیل و … استفاده نمایید. در این مطلب طرز تهیه دسر سیب سرخ کرده قرار گرفته است.

اگر می خواهید دسر سیب سرخ کرده شما ظاهری زیبا داشته باشد باید آن را به صورت منظم و ساده سرخ کنید و اگر نه به شکل های دیگری هم تهیه می شود.

طرز تهیه دسر سیب سرخ کرده خوشمزه در خانه

مواد لازم

  • تخم مرغ ۱ عدد
  • شکر ۱/۴ پیمانه
  • شیر ۱/۳ پیمانه
  • آرد سفید ۱ پیمانه
  • سیب ریز شده ۱ پیمانه
  • نمک ۱ قاشق مربا خوری
  • بیکینگ پودر ۱ و ۱/۲ قاشق مرباخوری
  • پودر قند الک شده ۱/۲ پیمانه

طرز تهیه دسر سیب سرخ کرده خوشمزه در خانه

طرز تهیه دسر سیب سرخ کرده با عطر و طعمی عالی

ابتدا برای تهیه دسر سیب سرخ کرده با طعم و عطر عالی، یک قابلمه مناسب بردارید که قطر آن برای سرخ کردن زیاد باشد. روغن به مقدار لازم درون قابلمه بریزید و زمانی که روغن داغ شد، شروع به ریختن سیب درون آن کنید و یا اگر می خواهید از سرخ کن استفاده کنید.

یک کاسه مناسب بردارید و آد را درون آن الک کنید تا صاف شود. سپس پودر بیکینگ پود، شکر و ۱ قاشق مربا خوری نمک را درون آن بریزید و مخلوط کنید. در ادامه ۱ عدد تخم مرغ را به همراه شیر به درون همان کاسه اضافه کرده و به خوبی هم بزنید تا گلوله ای درون آن باقی نماند.

زمانی که سیب ها سرخ شدند آن ها را درون یک دستمال کاغذی حوله ای بریزید تا روغن آن ها گرفته شود و سیب ها را به مخلوط آرد و … بی افزایید. حالا یک قابلمه مناسب برای سرخ کردن دسر سیب سرخ کرده بردارید و بر روی گاز قرار دهید. شعله گاز را روشن کنید.

زمانی که روغن داغ شد حدود ۱ قاشق مربا خوری از دسر بردارید و درون روغن داغ شده حدود ۲ الی ۳ دقیقه سرخ کنید، این کار ممکن است زودتر انجام بگیرد. همه را به همین ترتیب سرخ کرده و درون ظرف مورد نظر ریخته و به دلخواه بر روی آن پودر دارچین بریزید.

طرز تهیه دسر سیب سرخ کرده خوشمزه در خانه

استفاده از پودر دارچین اختیاری است و برای داشت طعم و عطری بهتر استفاده می شود. اگر علاقمند به مشاهده انواع دسر های مختلف با طعم های عالی هستید بر روی لینک قرار داده شده در مطلب کلیک فرمایید. نوش جان.

منبع : آرگا

برچسب : انواع دسر

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها