تعبیر خواب رطوبت و چکه کردن سقف چیست؟


تعبیر خواب رطوبت سقف خانه به طور کلی خوب نیست. اگر ببینید که از سقف آب چکه می کند، نشان دهنده از بین رفتن مالی است که از راه حرام به دست آمده و یک هشدار می باشد.

دنیای تعبیر در واقع الهام گرفته از دانش های مختلفی است. همانطور که می دانید در دنیا معبران زیادی هستند که بنا به ابعاد مختلفی خواب ها را تفسیر می کنند. در این بخش نیز تعبیرهای برخی از معبران را درباره تعبیر خواب رطوبت بررسی می کنیم.

تعبیر خواب رطوبت و چکه کردن سقف چیست؟

تعبیر خواب رطوبت چیست؟

دیدن این خواب می تواند، معانی و تعبیرهای گوناگونی داشته باشد. بررسی موقعیت خواب یکی از نشانه هایی بوده که طبق آن می توانید به تعبیر خواب خود بپردازید. به عنوان مثال در صورتی که سقف خانه دچار رطوبت باشد به معنای نبود امنیت خواهد بود.

تعبیر خواب رطوبت و چکه کردن سقف چیست؟

منوچهر مطیعی:

منوچهر مطیعی درباره تعبیر این خواب می گوید، اگر در خواب ببینید که زیر سقفی محکم و با ارتفاع قرار گرفته اید، معنی این خواب خوب بوده و نشان دهنده امنیت خواهد بود. اگر سقفی که زیر آن ایستاده اید، ترک داشته باشد و مرطوب بود حاکی از آینده ای نامطمئن خواهد بود.

اگر در خواب دیدید که سقف بر روی سر شما خراب شد، خوب نیست و باید صدقه بدهید. اگر می بینید که به سقف دست می زنید، نشان دهنده ترقی شما و خدمت به فردی بزرگ است.

تعبیر خواب رطوبت و چکه کردن سقف چیست؟

کارل یونگ:

دیدن سقف در خواب در واقع نشان دهنده چشم انداز ذهنی شما است. سقف در خواب نشان داده که شما چگونه خود را می بینید و چه چشم اندازی دارید. اگر در خواب ببینید که از سقف می افتید، نشان دهنده موقعیت متزلزل شما خواهد بود. تعبیر خراب شدن سقف نیز نشان دهنده نرسیدن به آرزوها است.

مغربی:

تعبیر خواب رطوبت و چکه کردن آب از سقف روی فرش ها از دیدگاه مغربی یعنی رزق و روزی در حال از بین رفتن است. تعبیر خواب چکه کردن آب از سقف یک هشدار بوده که نشان می دهد مال شما در خطر است و باید تغییر رویه دهید.

تعبیر خواب رطوبت و چکه کردن سقف چیست؟

ابراهیم کرمانی:

اگر در خواب ببینید که سقف خانه چگونه می کند، نشان دهنده مال حرامی است که نتیجه آن را می بینید. این تعبیر می تواند، معنی خوردن مال یتیم، به دست آوردن پولی شبهه دار و … می باشد. اگر در خواب ببینی که سقف خانه دوستان و آشنایان چکه می کند، نشان دهنده این است که حق تو را می خورند. چکه کردن آب از سقف خانه های قدیمی نیز نشان دهنده آرزو به دل ماندن است.

آنلی بیتون:

طبق گفته های این معبر شنیدن صدا چکه بارش باران بر روی سقف خانه نشان دهنده رزق و روزی خواهد بود. اگر ببینید که در زمان بارش از سقف آب زلال چکه می کند، نشان دهنده لذت نامشروعی است که به دام آن می افتید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022