تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!


تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

برای همه ما جالب که اگه شخصیت های یک فیلم یا سریال جنسیتشون تغییر می کرد چهره شون چه شکلی می شد. ما در این بخش نگاهی داریم به سریال ونزدی و بازیگران این سریال پر بیننده.

سریال ونزدی (Wednesday) محصول سال 2022 آمریکا توسط شرکت تولیدی MGM در ژانر کمدی ترسناک و فانتزی می باشد که از شبکه نتفلیکس پخش شد. سریالِ کمدی – ترسناک ماوراء طبیعی با تمرکز بر روی «ونزدی آدامز» بر سال‌ های تحصیل او در دبیرستان در آکادمی نورمور تمرکز می‌کند که در آن او تلاش می‌کند تا بر قدرت روانی خود مسلط شده و کشتار وحشتناک شهروندان شهر را متوقف کند و در همین حال یک معمای فراطبیعی را حل کند که 25 سال پیش خانواده او را تحت تأثیر قرار داده بود.

تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

جیمی مک شین (Jamie McShane) متولد 18 جولای 1964 در نیوجرسی آمریکا بازیگر است.فارغ التحصیل زبان انگلیسی از دانشگاه ریچموند بوده که از 33 سالگی بازیگری را با فیلم زندان شهرستان ماکون آغاز کرد و با فیلم ثور در نقش جکسون به شهرت رسید.

تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

جنا ماری اورتگا ( زادهٔ ۲۷ سپتامبر ۲۰۰۲) بازیگر آمریکایی است. او فعالیتش را به عنوان بازیگر خردسال آغاز کرد و به‌خاطر نقش جین جوان در مجموعهٔ کمدی-درام جین باکره (۲۰۱۴–۲۰۱۹) از شبکهٔ سی‌دابلیو شناخته شد. او موفقیت خود را برای بازی در نقش هارلی دیاز در مجموعهٔ گیر افتادن در وسط (۲۰۱۶–۲۰۱۸) از شبکه دیزنی به دست آورد، که برای آن جایزهٔ ایماجن را کسب کرد. او همچنین از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ صداپیشگی پرنسس ایزابل را در سریال النا آوالور به عهده داشت.

تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

گوئندولین تِریسی فیلیپا کریستی ( زاده ۱۹۷۸) هنرپیشه و مدل اهل انگلستان است. وی بیشتر برای بازی در نقش برین تارث در سریال بازی تاج و تخت شناخته شده‌است. وی همچنین ایفاگر نقش استورم تروپر کاپیتان فاسما در سری فیلم‌های جنگ ستارگان است. کریستی در سال ۲۰۱۹، نامزد دریافت جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال درام شد. او همچنین بازیگر نقش شخصیت لوسیفر در سریال سندمن (۲۰۲۲) می‌باشد.

تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

هانتر دوهان (متولد ۱۹ ژانویه ۱۹۹۴) بازیگر آمریکایی است. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال تلویزیونی عالیجناب و ونزدی شناخته شده‌است.

تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

ریکی لیندهوم (زادهٔ ۵ مارس ۱۹۷۹) یک هنرپیشه کمدین و موسیقیدان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

پرسی هاینس وایت (زادهٔ ۸ اکتبر ۲۰۰۱) بازیگر اهل کانادا است. او برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی مانند یک داستان ترسناک کریسمس (۲۰۱۵)، لبه زمستان (۲۰۱۶) و برای بازی در سریال تلویزیونی میان (۲۰۱۵) و برای نقش اصلی‌اش در نقش اندی استراکر در سریال با استعداد (۲۰۱۷) شناخته می‌شود. او در سال ۲۰۲۲، به عنوان بازیگر نقش اول زیویر تورپ در سریال کمدی–ترسناک ونزدی ایفای نقش کرد.

تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

اما مایرز (زادهٔ ۲ آوریل ۲۰۰۲) بازیگر آمریکایی است. او کار خود را به عنوان بازیگر کودک در سال ۲۰۱۰، زمانی که در فیلم بیشه ظاهر شد، آغاز کرد. او با بازی در نقش انید سینکلر در سریال ونزدی (۲۰۲۲) به شهرت رسید وی در این فیلم خوش درخشید به طوری که میتوان گفت به یکی از زیباترین کارکتر های زن سریال ها ی نتفیلیکس در سال ۲۰۲۲شد .

تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

جورجی فارمر متولد 26 می 2002 در لندن انگلیس بازیگر است.فارغ التحصیل از دبیرستان بوده که از 10 سالگی بازیگری را با سریال وزارت امور کنجکاو آغاز کرد و سال 2022 با سریال چهارشنبه دیده شد.

تغییر جنسیت بازیگران سریال ونزدی!

نائومی جی اوگا وا (Naomi J. Ogawa) متولد 24 اوت 1999 در لندن انگلیس بازیگر است. فارغ التحصیل از دبیرستان بوده که از 21 سالگی بازیگری را با فیلم Assassin آغاز کرد و سال 2022 با سریال چهارشنبه حسابی درخشید.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر/ میز شام هیجان انگیز مادر گلزار برای تازه عروسش