کاجول بازیگر هندی در کنار دختر عموی زیبا و معروفش!


کاجول بازیگر هندی در کنار دختر عموی زیبا و معروفش!

کاجول بازیگر معروف هندی یک دخترعمو دارد که او هم بازیگر است قطعا خیلی ها نمیدانند که رانی موکرجی دختر عموی اوست و این دو با یکدیگر خیلی صمیمی هستند.

رانی موکرجی یک هنرپیشه هندی است که در فیلم‌های هندی زبان سینمای بالیوود کار می‌کند.او به دلیل تطبیق پذیری‌اش مورد توجه قرار گرفته است و جوایز متعددی از جمله هفت جایزه جوایز فیلم‌فیر را دریافت کرده است. موکرجی در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن دهه ۲۰۰۰ حضور داشته است.

کاجول بازیگر هندی در کنار دختر عموی زیبا و معروفش!

رانی با پریتی زینتا بسیار صمیمی بود،بطوری که این دو حتی بوتیک فشنی را نیز با هم خریده بودند و همیشه از او به عنوان بهترین دوستش یاد می‌کرد اما مدتی پیش شایعاتی در مورد به هم خوردن رابطه‌ی این دو نفر بر سر زبان‌ها افتاد.زینتا تا اکنون در این مورد صحبتی نکرده ولی رانی گفته دیگر حاضر نیست در هیچ فیلمی با او همکاری کند.

کاجول بازیگر هندی در کنار دختر عموی زیبا و معروفش!

نکته‌ی دیگر در مورد رانی این است که چندین سال شایعاتی در مورد رابطه‌ی او با آبیشک باچان پسر آمیتاب باچان شنیده می‌شد.گفته شده که حتی آبیشک از رانی درخواست ازدواج هم کرده بود و با هم نامزد کرده بودند اما آمیتاب به محض مطلع شدن پسرش را از ازدواج با رانی منع کرده.دلیل این موضوع قد کوتاه رانی (او کوتاه قدترین بازیگر زن هند است) عنوان شده. بعد از ازدواج آبیشک با آیشواریا رای آیشواریا در مصاحبه‌ای گفت رانی نقش من در یک فیلم را دزدید و من هم آبیشک را از او دزدیدم.

کاجول بازیگر هندی در کنار دختر عموی زیبا و معروفش!

رانی اولین فیلم خود را در سال ۱۹۹۶ با نام (همراهان پادشاه خواهند رسید) بازی کرد که این فیلم چندان مورد توجه مردم قرار نگرفت.اما در سال ۱۹۹۸ شروع محبوبیت رانی با فیلم (غلام) بود او در این فیلم در کنار عامر خان قرار گرفت و توانست جنبهٔ بازیگری خود را مطرح کند. او سپس در فیلم (داره یه اتفاقایی میفته) بازی کرد و علی‌رغم حضور ستارگانی مثل شاهرخ خان، سلمان خان و کاجول در این فیلم او توانست نقشی ماندگار از خود برجای بگذارد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از آن خود کند.

کاجول بازیگر هندی در کنار دختر عموی زیبا و معروفش!

در سال ۲۰۰۰ در فیلم (هی رام) در کنار شاهرخ خان و کمال حسن و در فیلم (هر دلی که عاشق بشه) به همراه سلمان خان، پریتی زینتا و حضور افتخاری شاهرخ خان ایفای نقش کرد. او همچنین در فیلم (یه وقت عاشق نشی) با همراه سلمان خان همبازی شد.درسال ۲۰۰۱ درفیلم (گاهی خوشی گاهی غم) حضوری افتخاری ولی پر رنگ داشت. او همچنین بازی درخشانی در فیلم (آهسته و مخفیانه) به همراه سلمان خان و پریتی زینتا داشت.در سال ۲۰۰۳ در فیلم (آرام آرام) در کنار اجی دیوگن و سونالی بندره بود. در فیلم (قطار کلکته) به همراه آنیل کاپور بازی کرد. در فیلم (با من دوست میشی) در کنار ریتیک روشن و در فیلم (رفته رفته)در کنار شاهرخ خان ایفای نقش کرد.

کاجول بازیگر هندی در کنار دختر عموی زیبا و معروفش!

رانی در سال ۲۰۰۴ در فیلم (من و تو) و (جوانی) و (ویر-زارا) شرکت کرد. او در (من و تو) با سیف علی خان همبازی بود و جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت. در فیلم (ویر-زارا)به همراه شاهرخ خان و پریتی زینتا بازی کرد و نامزد بهترین بازبگر نقش مکمل شد. در فیلم (جوانی)با آبهیشک باچان همبازی شد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را برد.او در سال ۲۰۰۵ در فیلم (معما) با در کنار شاهرخ خان و جوهی چاولا ایفای نقش کرد. در فیلم (سیاه) هم با آمیتاب باچان و آیشا کاپور همبازی شد.در سال ۲۰۰۶ فیلم‌های (هرگز نگو خداحافظ) و (بابل) را روی پرده داشت. در (هرگز نگو خداحافظ) با شاهرخ خان و پریتی زینتا و آبهیشک باچان و آمیتاب باچان همبازی شد و (هرگز نگو خداحافظ) تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال شد.

کاجول بازیگر هندی در کنار دختر عموی زیبا و معروفش!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم