همایش دست اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه برگزار می شود


همایش دست اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه برگزار می شود

همایش دست اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه به منظور تقدیر از مشارکت کنندگان و همیاران طرح چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد.



به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه همایش دست اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه به منظور تقدیر از مشارکت کنندگان و همیاران طرح از ساعت ۱۵ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.


این طرح در راستای سیاست های محرومیت زدایی دولت مردمی و به تبع آن برنامه های عدالت محور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توسعه عدالت آموزش های فرهنگی و هنری و به منظور دسترسی همگان به امکانات آموزشی در حوزه فرهنگ وهنر در دهه فجر ۱۴۰۰، آغاز شده و هم اکنون در اولین سال اجرای آن شاهد استقبال گسترده مردم از این در سراسر کشور هستیم .


طرح ملی آموزش هنر برای همه، با اهداف مهمی در دو بخش توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری، کشف و پرورش استعدادهای هنری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی ، با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ها و همکاری سازمان ها و نهادهای ذیربط از جمله سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، قرارگاه مهارت آموزی ستادکل نیروهای مسلح و... برگزار شده است .


آموزش های ارائه شده در این طرح به دو شیوه حضوری با ۸۰ مهارت و ۱۵ مهارت به صورت آنلاین ، با استفاده از ظرفیت اساتید و مراکز آموزش های هنری استان ها در بیش از ۳۰۰ نقطه شهری و روستایی کم برخوردار در سراسر برگزار می شود و تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر متقاضی در سامانه آموزش هنر ثبت نام نموده اند و تعداد ۸۰۰۰ گواهی شرکت در دوره برای هنرجویان صادر شده است .


در همایش دست اندرکاران طرح ملی آموزش هنر برای همه قرار است از استان ها و شهرستان های نمونه در اجراء طرح و سازمان ها و نهاد های مشارکت کننده در طرح تقدیر به عمل آید.

پایان پیام/32

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس| نوید محمدزاده و مهرداد صدیقیان در مراسم عروسی حسین سلیمانی