دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم با متن های بسیار زیبا


یکی از روزهای به یاد ماندنی و قشنگ برای والدین تولد فرزندانشان است که در مورد تولد پسر جملات زیبا با مفاهیم دلنشینی وجود دارد از این رو، در ادامه مطلب مجموعه ای از دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

همانطور که می دانید یکی از روزهای زیبا در زندگی هر شخصی روز تولدش می باشد که در مورد این روز زیبا والدین می توانند از جملات زیبایی برای تبریک به فرزندانشان استفاده کند در واقع به فرزندانشان نشان دهند که از حضور آنها در زندگی خوشحال هستند و به آنها افتخار می‌کنند بنابراین، اگر شما نیز به دنبال متن های زیبا هستید بهتر است تا پایان مطلب دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم همراه ما باشید.

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم با متن های بسیار زیبا

مجموعه ای از دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم

مادر شدنیکی از بهترین و لذت بخش ترین اتفاقات زندگی هر شخصی می باشد که اکثر مادران تمایل دارند به منظور تبریک تولد فرزندانشان از دل نوشته های زیبا استفاده کند و همچنین در شبکه اجتماعی نیز آن را به اشتراک بگذارد و به همین خاطر، در ادامه مطلب مجموعه ای از نوشته مادرانه برای تولد پسرم را در اختیارتان گذشته ایم تا بتواند از بین آن ها د لنوشته های زیبا با مفاهیم دلنشینی را انتخاب کنید.

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم با متن های بسیار زیبا

دلنوشته زیبا برای تبریک تولد پسرم

پسر دوست‌داشتنی من! تاریخ تولد تو در تقویم ودر یک روز خاص نیست؛ چراکه تو بارها و بارها، هر روز و هر روز در قلب من متولد می شوی. بدنیا آمدن تو دلیل هر تپش قلبم است. دلیل هر تپش قلبم مبارک!

*****

تو منبع خوشبختی در زندگی من هستی، در روز تولدت، دعا می‌کنم که همیشه شاد و خوشبخت بمانی، تولدت مبارک پسرم.

*****

من در این روز تولدت آرزو می‌کنم هر چیزی که در زندگی آرزو می‌کنی را بدست بیاوری، تولدت مبارک پسرم.

*****

من هنوز روزی را که اولین کلمه را به زبان آوری به یاد می‌آورم، از آن روز تا حالا خانه ما با لبخند و قهقهه‌های تو پر شده است. تولدت مبارک عزیزم!

*****

تو بهترین هدیه‌ای هستی که از طرف خدا به زندگی ما وارد شد. تو همراه خودت بسته خوشبختی را آوردی. پسرم همیشه باعث افتخار ما هستی، تولدت مبارک!

*****

با اومدنت به یه خانم زیبا فرصت مادر شدن و به یه آقای خوش تیپ فرصت پدر شدن دادی. تولدت مبارک پسر عزیز من!

*****

امیدواریم هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست، عشقی باشد در دل نه در سر و علتی باشد برای زندگی نه روز مره‌گی. پسرم تولدت مبارک

*****

پسرم مراقب باش، اینجا زمین است. اینجا زمین گاهی خشک و سخت، و گاهی نرم و نمناک است. اما باید طوری زندگی کنی که همیشه ردپای بودنت برای جهان و جهانیان بماند. نگذار زمین و آسمان سرنوشت تو را تعیین کنند و باید این را بدانی که نه آمدنمان دست خودمان است و نه رفتنمان!! اما آمدن و رفتن دو نقطه اند، اینکه چگونه بهم وصل میشوند، هنر آدم بودن و آدم ماندن ماست.

*****

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم با متن های بسیار زیبا

دلنوشته مادرانه برای تولد پسر با مفاهیم زیبا

با تولدت پسرم خدا یه تکیه گاه به من داد، تکیه گاهی سفت و محکم که میتونم با خیال راحت به اون تکیه کنم. خدایا هزاران مرتبه شکرت. سالروز به دنیا آمدن تکیه گاه زندگیم سر رسیده. عزیزکم، تولدت مبارک.

*****

نفس مادر، تو به این دنیا اومدی و قراره یه زندگی داشته باشی و نمیدونی که چقدر سپاسگزار خداوندم که به واسطه من تو رو به این دنیا آورد. هر سال وقتی تولدت میشه، این اتفاق مبارک به یادم میاد. تولدت مبارک.

*****

بالا رفتن سن به آسانی اتفاق می‌افتد است اما بزرگ شدن چیز دیگری است، پسرم امیدوارم به یک مرد فوق العاده خوب تبدیل شوی. تولدت مبارک.

*****

پسرم، چه بخواهیم و چه نخواهیم، زمانی می‌رسد که تو به مرد بزرگی تبدیل می‌شوی. اما صرفنظر از اینکه زندگی تو را به کجا می‌برد، بدان که من واقعاً همیشه دوستت دارم، تولدت مبارک!

*****

پسرم، من قول می‌دهم همه لحظات فوق العاده‌ای که در بزرگ شدن تو داشته ام را در دلم نگه دارم. حتی اگر به زودی خودت تشکیل خانواده بدهی، من باز هم با تمام توانم به حمایت از تو ادامه می‌دهم. تولدت مبارک پسر خوبم.

*****

پسرک، تو در یک چشم به هم زدن بزرگ شده‌ای. نه تنها در قد، بلکه در بلوغ هم. تولدت مبارک پسر قد بلند و عاقل من. بی نهایت دوستت دارم!

*****

احساس می‌کنم لحظات به سرعت باد می‌روند. تو در چشم به هم زدنی از یک نوزاد کوچک به یک پسر جوان تبدیل شدی. کاش می‌شد سرعت گذر زمان را کم کرد. تولدت مبارک پسرم.

*****

ما همیشه به تو افتخار می‌کنیم. امروز بیشتر از هر زمان دیگری افتخار می‌کنیم، چون تو به فرد برجسته‌ای تبدیل شده‌ای. تولدت مبارک پسر عزیزم!

*****

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم با متن های بسیار زیبا

دل نوشته مادرانه برای تولد پسر با مفاهیم دلنشین

پسرم ! وقتی که به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونسته

موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه

*****

پسرم، عزیزترینم، به خود می‌بالم که فرزندی چون تو دارم.

و از خدای خویش بیش از همیشه سپاسگزار وجود نازنینت هستم.

همیشه باش.

همینقدر نزدیک.

همینطور مهربان.

همین‌اندازه ستودنی…

*****

پسر عزیز تر از جانم روز به دنیا امدنت زیباترین روز زندگیم است

پاداش خداوند به من خنده های زیبای توست فرشته ی کوچک من از خدا هزاران بار ممنونم که شادی بودنت را به من بخشید

پسرم تولدت مبارک

*****

داری مرد می شی …

داری قد می کشی و

من دارم لحظه های مرد شدنت را می بینم.

تو دنیای آدم بزرگ ها خیلی خبری نیست پسرم خیلی زود بزرگ نشو .

دلم می خواد تا می تونی از دنیای سادگی و بچگی کیف کنی.

لحظه های قد کشیدنت را می بینم

و زندگی می کنم .

*****

پسرم، عزیزترینم

وقتی در کنارم نیستی گویی گمشده‌ای دارم

که چون سرگردانان پیاپی در جستجویش هستم

گمشده‌ای عزیز و دوست داشتنی

دلخوشی همیشگی روزهای سختم

شادی بخش قلب خسته‌ ام ….

*****

دلنوشته مادرانه برای تولد پسرم با متن های بسیار زیبا

شما دوستان عزیز در صورت تمایل با کلیک بر روی تبریک تولد می توانید جملات ناب با مفاهیم زیبایی را مطالعه کنید و در صورت تمایل در شبکه های اجتماعی نیز از آن استفاده کنید.

منبع : آرگا

برچسب : تبریک تولد

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی