صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ووشو


صعود چهار تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر ووشو

در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر ووشو چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو مردان جام «سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی» که از سه‌شنبه ۲ اسفندماه به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه ۳ اسفندماه طی دو نوبت صبح و بعد از ظهر نیز پیگیری شد.

این پیکارها با حضور ۹ تیم در دو گروه پیگیری می‌شود. در گروه یک تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت ووشو زرین رود خدابنده، پارس جنوبی، هیئت ووشو نور و باشگاه مقاومت حضور دارند. همچنین در گروه دوم نیز پاس فراجا، شورا و شهرداری شهریار، هیئت ووشو بندر ماهشهر و باشگاه قهرمانان شاهرود با یکدیگر رقابت می‌کنند.

با توجه به پایان دور برگشت و اتمام مرحله گروهی، به ترتیب تیم‌های دانشگاه آزاد و پارس جنوبی از گروه یک و پاس فراجا و هیئت ووشو بندر ماهشهر از گروه دو راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.‌

دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و فینال شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو صبح روز پنجشنبه (۴ اسفندماه) برگزار می‌شود که بر اساس برنامه تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف هیئت ووشو بندر ماهشهر می‌رود و پاس فراجا با پارس جنوبی دیدار خواهد کرد. فینال این مسابقات عصر فردا (پنجشنبه) برگزار و تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد.

نتایج روز دوم و پایانی مرحله گروهی دور برگشت لیگ برتر ووشو مردان به شرح زیر است:

زرین رود خدابنده ۸ – هیئت ووشو نور ۲
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰ – باشگاه مقاومت ۴
هیئت ووشو بندر ماهشهر ۷ – پاس فراجا ۷
دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰ – پارس جنوبی ۴
باشگاه مقاومت ۱۰ – هیئت ووشو نور ۲
هیئت ووشو نور ۲ – پارس جنوبی ۱۰
شورا و شهرداری شهریار ۵ – پاس فراجا ۷


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


مربیان تیم‌های ملی کاراته در کلاس مربیگری جهانی