8 مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاراته‌کاهای ایران در روز اول


8 مدال رنگارنگ حاصل تلاش کاراته‌کاهای ایران در روز اول

کاراته کاهای ایرانی حاضر در مسابقات لیگ جهانی «کاراته‌وان» فجیره موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و پنج مدال برنز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۳ در رده سنی جوانان با حضور ۱۱۴۶ کاراته کا از ۶۷ کشور جهان از روز گذشته به میزبانی امارات در شهر فجیره آغاز شد.

کاراته ایران با ۱۲۹ کاراته کا، بالاتر از میزبان با ۱۰۴ کاراته کا و قزاقستان با ۹۰ کاراته کا، بیشترین شرکت کننده را در این مسابقات دارد. کاراته کاهای رده سنی زیر ۲۱ سال در اولین روز از این مسابقات در دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی رفتند که نتیجه تلاش نمایندگان کشورمان کسب یک مدال طلا، دو نقره و پنج برنز بود.

سیده مبینا موسوی نژاد صاحب مدال طلا وزن ۶۸+ دختران شد. مرتضی کریمی در وزن ۶۰- و محمد مهدی مهاجری در وزن ۸۴- زیر ۲۱ سال مدال نقره این رقابت‌ها را به دست آوردند. امیر حسن معین الدینی در کاتا انفرادی، محنا پور احمدیان در وزن ۵۰-، زیبا بروفه و ستایش نادری در وزن ۵۵- و سوما اکبری در وزن ۶۸+ صاحب مدال برنز این مسابقات شدند.

امروز جمعه پنجم اسفندماه و در دومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ رقابت‌های کاتا انفرادی جوانان در دو بخش دختران و پسران، کومیته اوزان ۴۸-، ۵۳-، ۵۹-، ۵۹+ دختران و اوزان ۵۵-، ۶۱-، ۶۸-، ۷۶-، ۷۶+ پسران در رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا