انتظار فرج امام زمان (عج) نیازمند معرفت افزایی است


انتظار فرج امام زمان (عج) نیازمند معرفت افزایی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه انتظار فرج امام زمان (عج) نیازمند معرفت افزایی است، گفت: در عصر غیبت باید زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی امروز (۸بهمن) در‌ نشست شورای سیاستگذاری مهدویت استان مازندران با موضوع برنامه ریزی جهت برگزاری جشن های باشکوه نیمه شعبان ایام ولادت سراسر نور امام زمان(عج) ضمن گرامیداشت دهه فجر، ولادت های باسعادت امام جواد(ع) و امام علی(ع) اظهار کرد: انتظار می رود اعضای این شورا در طول سال به صورت خودجوش و با انگیزه در اندیشه ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت باشند.

انتظار فرج امام زمان (عج) نیازمند معرفت افزایی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با ااشره به جایگاه و اهمیت مسئله مهدویت،‌تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌ها و کارهای خودمان اگر به جایی برسیم که تصور کنیم دیگر کافیست نشان از این دارد که این سوژه و جریان را آنطور که باید نشناختیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی خواستار پیگیری‌های جدی و قوی در حوزه مهدویت شد و گفت: زمانی که شور و شعور انقلابی ما ضعیف میشود باید متوجه حادثه عاشورا و کربلا شویم و از آنجا شور و شعور انقلابی دریافت کنیم، شور حسینی هشت سال انقلاب ما را پیروز کرد، شور زینبی ۶سال دفاع از حرم ما را پیش برد و سیاست‌های نظام سلطه را نقش بر آب کرده است.

وی با تاکید براینکه با شور فاطمی باید به جنگ با تهاجم فرهنگی برویم، افزود:‌همچنین با شور و شعور مهدوی باید به جنگ یاس و ناامیدی رفته و فرج حتمی خدا را برجسته کنیم و نگذاریم که جامعه دچار ضعف و ناامیدی شود .

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: در گذشته جشن نیمه شعبان در محلات به همت نوجوانان و جوانان به زیبایی برگزار میشد، الان هم باید همه کوچه‌ها و خیابان‌ها مملو از مشتاقان ظهور حضرت ولی عصر(عج) شود.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری جشن های نیمه شعبان باید معرفت افزایی نسبت به فرهنگ انتظار و مهدویت نیز مورد توجه باشد،‌افزود: طرح هزار و ۲۰۰ شبهه در چهار ماه نشان دهنده این است که دشمن به اهمیت این نقطه به عنوان تاریخ واقف شده است و نمیخواهد پایان تاریخ این باشد، فکر میکنند اگر لیبرالیسم حاکم باشد دنیا پر از عدل میشود.

حجت الاسلام محمدی لائینی اضافه کرد: در برنامه های ویژه نیمه شعبان باید یک روایتگری درست از ماجرای مهدویت و ظهور داشته باشیم، تا بسیاری از شبهات را به‌صورت زیربنایی از بین ببرد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟