برگزاری سفر زیارتی نیمه شعبان 1401 همراه با پیاده روی نجف تا کربلا


برگزاری سفر زیارتی نیمه شعبان 1401 همراه با پیاده روی نجف تا کربلا

سفر زیارتی نیمه شعبان همراه با پیاده روی نجف تا کربلا با شعار " پیش نیازهای مدرسه ظهور" از سوی انجمن دانشگاهی فرهنگی "کربلا سلام" ویژه دانشجویان و طلاب برگزار می شود.

مسلم دهقانی،‌ مدیر عامل انجمن دانشگاهی فرهنگی "کربلا سلام" در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از ثبت نام سفر زیارتی نیمه شعبان این انجمن ویژه دانشجویان، طلاب و فارغ‌ التحصیلان خواهر متولد دهه۶۰ به بعد خبر داد و گفت: بعد از بررسی‌های ثبت نام کنندگان، اسامی افراد واجد شرایطی که در اولویت قرار گرفته‌اند در لیست اصلی بر روی سایت کربلا سلام به نشانی karbalasalam.com قرار می گیرد.

مدیر عامل انجمن دانشگاهی فرهنگی "کربلا سلام" تاریخ حرکت کاروان پیاده روی نیمه شعبان را 12 اسفند ماه عنوان کرد و ادامه داد: این سفر زیارتی نیمه شعبان همراه با پیاده روی تا کربلا با شعار تعیین شده برای این سفر" پیش نیازهای مدرسه ظهور" انجام می شود.

دهقانی خاطر نشان کرد: اعضای کاروان در طول مسیر از بیانات حجت الاسلام سید علی‌ اصغر علوی پژوهشگر حوزه عاشورا بهره‌مند خواهند شد. کاروان پیاده روی نیمه شعبان،‌ 2شب در شهر مقدس نجف و 4 شب در شهر کربلا حضور خواهند داشت، همچنین زیارت کاظمین، سامرا، سید محمد و دوطفلان مسلم بصورت عبوری انجام می شود. همچنین با توجه به شرایط خاص این سفر تنها 10 کیلومتر پیاده روی خواهیم داشت.

وی در خصوص هزینه این سفر زیارتی گفت: با توجه به این‌که بخشی از هزینه‌های سفر بصورت ارزی، می‌بایست در عراق پرداخت شود، هزینه قطعی سفر 7.400.000 تومان است که بایستی قبل از شروع سفر واریز گردد.

برگزاری سفر زیارتی نیمه شعبان 1401 همراه با پیاده روی نجف تا کربلا

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی